משפחת בנאי נהנים מירקות קלויים על האש בקמפיין חדש לסדרת הסלטים הקלוייים על האש של אחלה שטראוס. הקמפיין יעלה הערב באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בהיקף של 3 מיליון ₪
חברת דפי זהב יוזמת תחרות ריאליטי LIVE, הראשונה מסוגה בעולם, בתוך שלט חוצות ענק. החברה בחרה באלירז שדה, זוכה תכנית "האח הגדול" ופרזנטור החברה, ובנתן בשבקין, זוכה התכנית "הישרדות", להתחרות מי מהם הוא השולט על שלט החוצות
שטראוס מחזירה את "מעדן הגולן" לאחר 10 שנים. במסגרת המהלך מחזירה שטראוס גם את הקמפיין המיתולוגי של מעדן הגולן עם הפרות, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R (הקמפיין המקורי נוצר על-ידי טמיר כהן)