אם אתם חדשים בעולם השיווק ברשת האינטרנט, או לא מבינים איך כל העניין הזה עובד, תדעו לכם שזה יותר פשוט ממה שאתם חושבים (עבור הלקוח), והרבה יותר מורכב ממה שאתם יכולים לדמיין. שיווק דיגיטלי זה מקצוע, זה תחום שלם שהולך וגדל בקצב מסחרר, וכל פעם שחושבים שהוא לא יכול להתפתח עוד, איזו חברה ממציאה עוד אלמנט ועוד פיצ’ר שמאפשר לבעלי עסקים להגיע לקהל יותר ממוקד, יותר מפולח, ויותר מדויק מאי-פעם.
היום כל בעל עסק כבר מבין שהוא לא יכול להסתדר ללא אתר אינטרנט. מאז שכבשה את העולם, הפכה רשת האינטרנט למובנת מאליה ופתחה בפני רבים גישה לעולם ומלואו.
העולם בו אנו חיים הוא עולם מסחרי - צרכני, אשר עקרונות המסחר החופשי והשוק מכתיבים את הכלכלה בו. לכן, תחום השיווק והפרסום הוא תחום עצום אשר רק הולך ומתפתח משנה לשנה, והדבר נכון לגבי מרבית המאה האחרונה.
אחד התחומים המרכזיים והחשובים ביותר עבור עסקים קטנים ובתי עסק הנמצאים בתחילת דרכם הוא תחום השיווק והפרסום – יצירת מוניטין לעסק, צבירת לקוחות ובנייה של מאגר לקוחות יציב ומשיכה של תשומת לב מכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים לכיוון העסק. אחד הערוצים השיווקיים המרכזיים כיום הוא ערוץ השיווק הדיגיטלי. מלבד לכך שעולם הדיגיטל מהווה כיום את המדיה הבולטת ביותר בעולם וזו אשר צומחת במהירות הגבוהה ביותר, מדובר בערוץ המעניק לעסקים קטנים ומעוטי משאבים הזדמנויות ויכולות חסרות תקדים.
מ.ט.י דיגיטל. "אנו חיים בעידן הדיגיטלי, שבו עולם הפרסום עובר לכיוון הניו מדיה, האינטרנט והרשתות החברתיות, כאשר בדיוק לשם כך הוקם מ.ט.י דיגיטל, במטרה לספק מידע שימושי ועזרה מעשית לבעלי עסקים וארגונים בנושא הפוטנציאל השיווקי הקיים היום ברשת", אמר השבוע מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון.