לראשונה בישראל: מסכים דיגיטליים תלת-מימדיים (הולוגרמות) שיוצבו בנקודות המכירה יאפשרו למפרסמים להשתמש במסכים כארון תצוגה למוצרי יוקרה ולהקרין עליהם סרטוני קידום מכירות בתלת מימד.
מועדון המופעים מבית רדיו "קול-רגע" לובש כחול, וייקרא מעתה BLU רדיו בר- הבמה החמה של הצפון. שיתוף הפעולה בין רדיו קול רגע לבין משקה האנרגיה בלו נולד מתוך הרצון לקדם תרבות. מיטב האומנים בישראל מגיעים להופיע בבר ההופעות בקיבוץ בית קשת שבגליל. שיתוף הפעולה יתקיים לאורך השנה הקרובה במהלכה יופיעו: משה פרץ, פבלו רוזנברג, אברהם טל, הראל סקעת, יהודית רביץ, דני סנדרסון ועוד רבים וטובים
קפה עלית מקבוצת שטראוס ממשיך לפנות לקהל הצעיר עם המותג קפה נמס עלית והפעם עם קונספט ייחודי וחדשני: "מיוזיקפה", ההופעות האינטימיות של קפה נמס עלית, פעילות קיץ בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ש"ח, בהשתתפות אביב גפן, עברי לידר, מוש בן ארי, כנסיית השכל, מרסדס בנד, מופע הארנבות של ד"ר קספר והדג נחש
Müller תקים את מתחם הקונספט "טבע בעיר הגדולה" במסגרת חסות למרתון תל-אביב אשר יתקיים ב-14.5.2010. ההערכה היא שכמאה אלף איש ייהנו ממגוון מוצרי מולר בפעילות מתחם "טבע בעיר הגדולה". לקראת המרתון תציב חברת קידום המכירות "כפיים", בבעלות עופר שיטרית ורונן פרי עבור מחלבת Müller מתחם קונספט, המשתרע על שטח של 150 מ"ר בכיכר רבין, בסמוך לעמדת ההרשמה למרתון תל-אביב
קטיף בפרדס אלטרנטיבי בקריה בתל-אביב: לראשונה בישראל, קיר הקריה בת"א יהפוך היום לפרדס אלטרנטיבי. במסגרת קמפיין קידום המכירות של "פאנטה", אלפי בקבוקים של פאנטה, המעוצבים כתפוזים, ייתלו על הקיר של הקרייה (עליו כבר נמצאת כיום פרסומת ענק של פאנטה) והעוברים ושבים יוזמנו "לקטוף" אותם