פרסומות

(פרסום)
גל גדות המקסימה שלנו. צילום: יח"צ

גל גדות היא הדמות הכי מדוברת והכי אהובה על הקהל שהופיעה בפרסומות הסופרבול גל גדות היא המנצחת הגדולה של הסופרבול עם הפרסומת הכי מדוברת והאהובה ביותר. המגיבים על הפרסומת באינטרנט הם 58% גברים ו-42% נשים שמרביתם בין הגילאים 13-34.

(כלכלה צודקת)
ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ)

ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה הצעה להחיל את החובה על פרסומות של דקה ומעלה – היו"ר כבל הבהיר שהכוונה להחיל את ההצעה על כל תשדירי הפרסומת; היוזם ח"כ פריג': העלות מינימלית והתועלת לכבדי השמיעה אדירה

(פרסום)
בר רפאלי, גדי וילצ'רסקי וחן מזרחי. צילום: שוקה כהן

יש חיים אחרי בר רפאלי: גדי וילצ'רסקי וחן מזרחי משחזרים פרסומות אהובות משנות ה-90

(זכויות האדם)
ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ)

הצעת חוק חדשה של ח"כ עיסאוי פריג' וקבוצת ח"כים נוספים בשיתוף בקול ארגון כבדי שמיעה ומתרחשים, מחייבת גם פרסומות ותשדירי שירות בני פחות מחמש דקות בהוספת כתוביות לחרשים לאנשים עם מוגבלות בשמיעה. ההצעה עליה חתומים גם חברי הכנסת איתן כבל, יוסי יונה, איילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני, מיקי לוי מיש עתיד, אילן גילאון ממרצ ועאידא תומא סלימאן מהרשימה המשותפת, מבקשת לבטל את המצב הקיים בו על פי חוק שידורי טלוויזיה - כתוביות ושפת סימנים, פרסומות ותשדירים בני פחות מחמש דקות לא מחויבים בהוספת כתוביות.