אם חשבנו שעד כה הטכנולוגיה מתקדמת מהר, אז תרשו לנו להזכיר לכם שההתקדמות היא אקספוננציאלית, מה שאומר שמי שלא עוקב בדריכות ומתאים את מהלכי הקידום העסקיים שלו בהתאם ימצא את עצמו מהר מאוד רחוק מאוד, רחוק אקספוננציאלית, מהמתחרים שלו שכן טרחו לקדם. כדי להישאר עם היד על העליונה, ולמנף את עולם השיווק המודרני כמו שצריך, אתם חייבים להכיר 4 ערוצי שיווק שיחדיו מהווים את הבסיס השיווקי החזק ביותר לכל עסק. השילוב של ארבעת הערוצים הללו מייצר נוכחות דיגיטלית משמעותית במיוחד לעסק שלכם, בין אם הוא אינטרנטי או פיסי בעולם, ובין אם מדובר במוצר או בשירות.