השעה שעת בוקר מוקדמת ויום העבודה הארוך עוד לפניכם. רק התעוררתם, ובקושי רב אתם מגששים את דרככם אל המטבח, בעיניים חצי עצומות ובמוח מעורפל.
הישראלים הם צרכני קפה משמעותיים, מבין האוכלוסייה הבוגרת ישנם רבים אשר אינם מסוגלים לפתוח את הבוקר ללא כוס קפה. סוגי הקפה הפופולריים הם נס קפה, קפה שחור ובשנים האחרונות גם משקאות על בסיס אספרסו.
במסגרת פעילות קד"ם של Nespresso הוצב דגם ענק של מכונת קפה באולם ההמראות בנתב"ג
עלות המהלך: כחצי מיליון ₪
מי שכבר הספיק לקפוץ לחו"ל במהלך חופשת הקיץ נתקל במחזה מעניין באולם הנוסעים: מכונת קפה ענקית בגובה 3.5 מטרים שניצבת לה במתחם הדיוטי פרי בנתב"ג.
למעשה מדובר בקמפיין של חברת Nespresso ישראל, המובילה בתחום מכונות הקפה והקפסולות, אשר יצאה במהלך שיווקי לקידום מכונת הקפה החדשה שלה - Umilk. במסגרת הקמפיין הוצב דגם ענק של מכונת הקפה החדשה במתחם הדיוטי פרי בנוסף ל שלט חוצות ענק על גבי מבנה הטיסות הנכנסות, סרטוני קמפיין המוצגים על גבי מסכים בכניסה לאולם הנוסעים ודיילים המחלקים שוברים לרכישת המכונות בדיוטי פרי.
מייצג המכונה מתנשא כאמור לגובה 3.5 מטר והוא הדגם הגדול בעולם של חברת Nespresso. המייצג יוצר כהעתק מדויק של המכונה ברמת גימור ודיוק גבוהים ביותר. עלות השקעה במהלך כחצי מיליון ₪ והוא יימשך עד ספטמבר.
חברת Nespresso, מובילה עולמית בתחום מכונות הקפה והקפסולות, משיקה בימים אלו קו מכונות פרימיום חדש בשם Maestria. המכונות בעלות מראה אקסקלוסיבי ומקצועי ומאפשרות לחובבי הקפה איכותי ליהנות בבית ממלוא הטקסיות שבהכנת קפה. מכונות הקפה החדשות מעוצבות בקפדנות ודיוק ומפיקות ניחוחות וצלילים מקצועיים ליצירת חוויית קפה מושלמת – ממש כמו בבית קפה ויותר מכך.