משרד פירסום

(פרסום)
colonFrontהאגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש לרגל חודש המודעות לסרטן המעי הגס בישראל: "אל תשחק עם החיים שלך. גילוי מוקדם מציל חיים". במהלך חודש זה, קוראת האגודה למלחמה בסרטן לבני 50 ויותר, להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס. הקמפיין הופק באדיבות משרד הפירסום גיתם BBDO SOHO ויעלה ברדיו, באתרים ייעודיים באינטרנט ובעיתונות הכתובה. החודש ב- thepulse בריאות: ספיישל סרטן המעי הגס

(פרסום)

קמפיין פרסומי חדש ל"קל אוטו קולג'" בעלות של חצי מיליון ש"ח. משרד הפרסום צדר יריב יבצע קמפיין פרסומי עבור קל אוטו קולג', המכללה ללימוד מקצועות הניהול העסקי בענף הרכב. הקמפיין, שעלותו מוערכת בכחצי מיליון ש"ח, וכולל קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות ודיוור ישיר,  יתנהל תחת הסיסמה "אוהב מכוניות? בוא להפוך אהבה לקרירה ניהולית!"

(פרסום)
דוגמניות ישראליות יככבו בקמפיין האמריקאי. לאחר שחיפשה בכל רחבי העולם אחר יופי ייחודי שיתאים לקמפיין הפרסומי, מצאה חברת הסלולר האמריקאית את מבוקשה דווקא בישראל. במסגרת האודישנים שנערכו בת"א אמש, בחרה ההפקה את שרי אופק (20), אנסטסיה וטרוב (22), אלינה גיטל (19) ואלכסנדרה פלוטניק (18) לבית "חן מודלס" כפרזנטוריות של הקמפיין. מאחר וכל הדוגמניות צעירות וחלקן לומדות בתיכון או מתגייסות בקרוב לצה"ל הוחלט כי הצילומים יערכו אף הם בישראל.