תחת הכותרת "התחדשות" יערך זו השנה השלישית כנס הסביבה הירוקה של המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל בשומרון. הכנס יעסוק בנושא של סביבה ירוקה ואיכות סביבה מכל תחומי החיים
כנסים
טקסים פגאניים ומדיטציה קבלית - באוניברסיטת חיפה
הכנס השלישי לחקר הרוחניות העכשווית יתקיים בשבוע הבא, יום ג' ה-15.3.2011, באוניברסיטת חיפה. הכנס יעסוק במגוון רחב של תחומי הרוחניות: מיהדות ישראלית, ניאו חסידות וקבלה עכשווית דרך רוחניות עכשווית, רוחניות בפסיכותרפיה, אלטרנטיבות רוחניות בחינוך וכלה בפגאניזם עכשווי
"כנס ישראל לצעירים" יתקיים במכללה האקדמית גליל מערבי
המכללה האקדמית גליל מערבי נבחרה לארח את "כנס ישראל לצעירים" השלישי, אשר יתקיים ב 23.11.10 ביוזמת המשרד לפיתוח הנגב והגליל. המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום, משמש כנשיא הכנס. יעקב פרי, משמש כנשיא המועצה הציבורית. בכנס יקחו חלק שרים, חברי כנסת, ראשי רשויות, אישי ציבור ופעילים צעירים
כנס אקדמי: היבטים נדל"ניים של הקיבוץ בראי ההפרטה
במסגרת חגיגות 100 שנה לתנועה הקיבוצית תקיים המכללה האקדמית נתניה בשיתוף התנועה הקיבוצית כנס על היבטים נדלניי"ם של הקיבוץ על רקע תהליך ההפרטה שעברו קיבוצים רבים, דבר שיצר את "הקיבוץ החדש"
לראשונה: תיכוניסטים יוכשרו במדע וטכנולוגיה בשירות הביטחון
בכנס ראשון מסוגו בישראל יגיעו לאוניברסיטת תל - אביב כחמש מאות תיכוניסטים מצטיינים כדי להשתתף ביום עיון שיעסוק במדע וטכנולוגיה בשירות הביטחון. אוניברסיטת ת"א ותכנית תלפיות החליטו במשותף להקים מפעל ייחודי - סדנת יובל נאמן למדע טכנולוגיה וביטחון לנוער, לקידום ולעידוד העיסוק בנושא בקרב בני נוער מצטיינים, באמצעות הרצאות העשרה, הנחיית פרויקטים, ימי עיון ועוד
נפתח הכנס השנתי השני על שת"פ אקדמי ישראל- ארה"ב
אתמול נפתח במרכז רבין בת"א כנס ה- IAAE – ארגון המאגד ראשי אקדמיה מובילים בארה"ב לשיתוף פעולה של מכוני המחקר RAND ו-MILKEN עם מרכז רבין, שמטרתו העמקת הידע וההיכרות של מרצים וראשי אקדמיה מובילים בארה"ב עם נושאים הקשורים לחברה הישראלית, סוגיות הליבה במזה"ת והראיה האזורית האסטרטגית הכוללת
המפתח לשיווק נכון: פיענוח קול
במכללה האקדמית נתניה ייערך ביום חמישי הקרוב (22/7) כנס ראשון מסוגו על קידום שיווק עסקי ע"י פענוח קולות של הצרכנים. את השיטה פיתח מרצה בביה"ס למינהל עסקים במכללה, ד"ר יורם לבנון. ע"פ השיטה יכול איש השיווק לזהות את מידת שביעות הרצון של הלקוח הפוטנציאלי ואת נכונותו לרכוש את המוצר ע"פ קולו. ד"ר לבנון פענח לדבריו את צופן האינטואיציה בקול, דבר המאפשר לקדם את השיווק ולשפר את התקשורת הבין אישית