ארבעים אחוז מכלל המסרים ב"טויטר" הם סתמיים וחסרי משמעות, כך עולה ממחקר שהציג ד"ר יובל דרור, חוקר אינטרנט ומרצה בביה"ס לתקשורת במכללה האקדמית נתניה. לדיברי ד"ר דרור, "טויטר", המאפשר לגולשיו לפרסם דיווחים קצרים על מעשיהם או הגיגיהם באותו רגע, זוכה להצלחה עצומה של שני מיליון עוקבים בשעה
ביום עיון למורים לתקשורת שנערך במכללה האקדמית נתניה מטעם משרד החינוך בסוף השבוע, טען היועץ המשפטי של קול-ישראל וערוץ 1 משה נגבי כי הקמפיין שמנהלת התקשורת לשחרור שליט הוא חד צדדי ונובע משיקולים מסחריים של "רייטינג"