מנשה נוי והפרה עדנה, הצמד המנצח של טרה, הגיעו לצלם את סרטון הפרסומת לקמפיין "מוו" באחד מימי החופש של החגים, מה שגרם לאנשי הסט להגיע יחד עם ילדיהם. מנשה לא יכול היה להישאר אדיש לילדים, וכשעדנה החליטה שהיא צריכה מנוחה כינס את כולם והחל לשנן את הטקסט כשהוא חוזר על עצמו ומבקש את דעתם של הילדים על הטונים והפרצופים שלו
לקראת חג השבועות 2010 - חג החלב, מחלבת טרה מעלה השבוע קמפיין T.V רחב היקף בכיכובו של מנשה נוי להשקת שני מוצרים חדשים: גבינת קרם שמנת בטעם פלפל שחור גרוס וגבינה לבנה 5% באריזת 750 גרם. במסגרת הפעילות לחג, החברה תשקיע כ-3 מיליון ₪ אשר תכלול: השקת מוצרים חדשים, קמפיין טלוויזיה ומגוון פעילויות שיווק מיוחדות לכבוד החג