גד השדה

נוצר ב-30.04.2010 03:04
(פרסום)

חברת "ביובי שדה אליהו" משיקה בימים אלו קמפיין נרחב במטרה להעמיק את המודעות הציבורית למותג "ביו-תות" ולתמוך במגדלי התות שדה אשר משתמשים בהדברה ביולוגית משולבת ובשירותי הפיקוח של החברה. מטרת הקמפיין שיצא בימים אלו לדרך, באמצעות גד השדה, חברה לאסטרטגיית אינטרנט בשיתוף בלומברג דוברות ויח"צ, וכלל הקמת אתר אינטרנט בנוסף לפרסום נרחב באמצעי התקשורת הארציים, היא להגביר את המודעות הציבורית למותג "ביו-תות", להסביר לצרכנים מה משמעות המותג ולוודא שהצרכנים יודעים לזהות את המותג באמצעות המדבקות המקוריות הנושאות את שם החברה