חברת הקוסמטיקה קליניק CLINIQUE חוגגת חודש פוקוס על קטגוריית המייקאפים העשירה ומציגה מבצע אולטימטיבי לתכשירי האיפור שכל אישה חייבת שיהיה לה – מייק אפ וקונסילר
חברת "לילית קוסמטיקה" יוצאת בימים אלה בקמפיין טלוויזיה חדש משותף עם "סופר פארם" למוצרי הפנים של מותג האיפור האיטלקי PUPA . הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין" בתקציב מדווח של 100,000 דולר והוא יעלה בין התאריכים 28/10- 24/10 בערוצים 10,2,9 ו- 24
משקפי ראייה הן אביזר אופנתי לכל דבר ונהפכו עם השנים לסוג של תכשיט. אלא שלעתים המשקפיים נותנות מסגרת לפנים, אך מסתירות ומקטינות את העיניים ונשים רבות אשר מרכיבות משקפיים תוהות מהי הדרך הנכונה להתאפר
האירוע אליו הוזמנת מתחיל בעוד שעתיים, נתקעת בעבודה ואת באיחור, לא הספקת להגיע לספר, לרכוש בגד מתאים ושלא נדבר על איפור ואקססוריס, עבורך יצרו בבוטיק "גאיה" שירות חדש בשם : "מלכת שבא", או במילים אחרות: שיער, בגדים, איפור
בשנים האחרונות החלה להתרחב ולהתעצם המודעות האסתטית שלנו, ויותר אנשים מבקשים להבין את מהות היופי ולרכוש את הכלים לכך. אחד התחומים הפופולאריים ביותר הוא האיפור, ובניגוד לדעות הרווחות, הוא לא רק תחום עניין של נשים בלבד, למרות שהן הלקוחות העיקריות של עולם האיפור והקוסמטיקה, עדיין יש גברים רבים שנמצאים בחזית אופנת האיפור