הרבה אנשים מחליטים לפתוח בקריירה כאינסטלטורים, פשוט כי הם יודעים איך להתעסק עם צנרת, ואפילו למדו קצת לפני שהם יוצאים לעצמאות. בדרך כלל, בשלב כזה או אחר הם מגלים שהידע המקצועי שלהם לא מספיק כדי לנהל עסק מצליח. הרי בשורה התחתונה, עסק מצליח נמדד בכמה כסף הוא מכניס בכל חודש, והנתון הזה תלוי במספר הלקוחות שהוא מצליח להגיע אליהם.
לכן, כדי להצליח בשיווק לאינסטלטורים, צריך למצוא שיטה שמייצרת לידים לאינסטלטורים בצורה קבועה ויעילה, ועדיף גם כזאת שלא דורשת יותר מדי מאמץ, משאבים והתעסקות.
גוגל לעסק שלי הוא פיצ'ר של גוגל שנועד לעשות משהו מאוד פשוט: לחבר בין לקוחות שמחפשים שירות מסוים, לבין עסקים שנותנים את השירות הזה. הוא יכול להועיל להמון עסקים להביא עוד לקוחות, אבל כאשר מדובר על תחום האינסטלציה - מדובר בכלי יעיל פי כמה וכמה. עכשיו נראה בדיוק מדוע זה כך.
דמיינו רגע את אריק, שגר בפתח תקווה, ופתאום מגלה שיש לו דליפה מהברז במקלחת. הוא יודע שהוא צריך להזמין אינסטלטור כדי שיבוא לתקן את הבעיה. אז הוא נכנס לגוגל ומחפש אינסטלטור מומלץ בפתח תקווה. מה שהוא רואה מול העיניים זה דבר ראשון מודעות, אחר כך מפה קטנה עם שלושה אינסטלטורים, ואז כל מיני אתרים של אינסטלטורים. בשביל להופיע במודעות, אינסטלטורים צריכים להוציא הרבה כסף, וגוגל מחייב אותם בכל פעם שמישהו הקליק על מודעה. לא משנה אם יצאה מזה עבודה או לא - גוגל גובה את הכסף שלו. אבל לעומת זאת, להופיע מתחת למפה הקטנה לא עולה כסף כלל! זה מה שנקרא גוגל לעסק שלי, וזה חינמי לחלוטין. אינסטלטורים שמחזיקים ב"גוגל לעסק שלי" ומקדמים אותו כמו שצריך, לא משלמים על לידים, לא משלמים על שיחות נכנסות, לא משלמים על כניסות לאתר! הכל ממש בחינם, והכי חשוב - זה ממש קל!
גוגל לעסק שלי מעביר את הלקוחות שלך שלושה שלבים מהירים ויעילים, שהופכים את האנשים שנכנסו לחפש אינסטלטור - ללקוח משלם.
אם אתה רוצה לדעת יותר איך לייצר לעצמך לידים לאינסטלטורים, חפש את MyGMB בגוגל!