תמיד כיף להתחדש בהלבשה תחתונה, אבל יחד עם זאת, לא תמיד נעים או מתאים, להתלבש, להתכונן לצאת מהבית, לחפש חנייה ולבזבז זמן רב בשביל להשיג את המטרה.החדשות הטובות הן, שאנחנו חיים כיום בעידן בו כל מוצרי ההלבשה התחתונה, של כל המותגים – הפופולאריים יותר וגם של המוכרים פחות, זמינים עבורנו במרחק של הקלקה על כפתור במחשב.הפופולאריות של רכישת הלבשה תחתונה לנשים באינטרנט, רק הולכת ועולה עם הזמן – יותר ויותר נשים (וגם גברים) מגלות את הנוחות ואת הקלות באמצעותן ניתן לבצע את הרכישה, כמו גם את העובדה, שהגישה לכל המבצעים ולמוצרים במחירים המשתלמים ביותר היא הכי נוחה כשהיא מתבצעת דרך הרשת.
דלתא משיקה קולקציית אביב קיץ2011. הצבעים השולטים בקולקציה הינם גווני הכחול, לצד קשת גווני הלילך, הקורל בהשפעה ורודה, גווני האפור וה NUDE , שהפכו לצבעים הכרחיים וחשובים בכל מלתחה. לצד קולקציית ההלבשה התחתונה דלתא הרחיבה את קטגוריית הלבשת הפנאי והפיג'מות
רינה טיבי אוהבת אופנה, אפילו מאוד אוהבת. היא תמיד הייתה זו שהחברה נעזרים בה בבחירת הבגדים ואביזרי האופנה ותמיד שימשה כיועצת האופנה של הסובבים אותם. לפיכך, החליטה טיבי ולהשיק מיזם אופנתי בשם גאיה, חנות בגדי מעצבים ולעשות מעשה מישל אובמה ולטפח נבחרת של מעצבים מבטיחים להעניק להם בית חם וכך להבטיח את הצלחתם.
ט"ו באב השנה צפוי להיות סקסי מתמיד, ומביא איתו גם התאמות אופנתיות: לרגל ט"ו באב, חג האהבה, חברת ההלבשה התחתונה אינטימה עיצבה מארז מתוק ו"טעים" של תחתונים בצבעים של ורוד ולבן מבד כותנה לייקרה, נעים ורך. התחתונים בגזרה מיני ובגב התחתון מודפסת עוגת הקאפ קייק + המילה LOVE
הדוגמנית הישראלית הבינלאומית עדי נוימן נבחרה לשמש פרזנטורית למותג ההלבשה התחתונה ליה לונדון. עדי, ששימשה בעברה כפרזנטורית של הלבשה תחתונה וזכורה היטב מ"פאדיחת התחתונים" באח הגדול, משתדרגת עם בחירתה להיות הפנים של מותג קמעונאי ראשון בישראל להלבשה תחתונה
אופנת קוברה ממשיכה להפתיע בקולקציה מגוונת לקיץ 2010, המשלבת אלגנטיות לצד צבעוניות וכיף. הקולקציה החדשה עוצבה כולה בהשראת אווירה של חופש, ים, סקסיות והרבה אהבה. איריס נוטי, מנהלת השיווק של קוברה: "העונה הקרובה, היא עליזה וסקסית. הצבעוניות מושפעת מעולם הדימויים של סרטי האנימציה וסרטי התלת מימד. הקולקציה החדשה מתאפיינת בצבעים עזים ובלתי נשכחים ובגזרות מחמיאות לנשים ולנערות".
מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה לקיץ 2010 בכיכובה של פרזנטורית החברה מלי לוי, בעלות כוללת של 2,000,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער". הקמפיין מתבסס על קמפיין החורף האחרון בקונספט תהלוכת הלוויה בסגנון אירופאי ובמרכזה אלמנה הלובשת רק הלבשה תחתונה תחת הסלוגן " FOR EVERY OCCASION"