שלמור אבנון עמיחי

(פרסום)

משפחת בנאי נהנים מירקות קלויים על האש בקמפיין חדש לסדרת הסלטים הקלוייים על האש של אחלה שטראוס. הקמפיין יעלה הערב באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בהיקף של 3 מיליון ₪

(פרסום)

MG_3669חברת דפי זהב יוזמת תחרות ריאליטי LIVE, הראשונה מסוגה בעולם, בתוך שלט חוצות ענק. החברה בחרה באלירז שדה, זוכה תכנית "האח הגדול" ופרזנטור החברה, ובנתן בשבקין, זוכה התכנית "הישרדות", להתחרות מי מהם הוא השולט על שלט החוצות

(חדש על המדף)

STR21036_81שטראוס מחזירה את "מעדן הגולן" לאחר 10 שנים. במסגרת המהלך מחזירה שטראוס גם את הקמפיין המיתולוגי של מעדן הגולן עם הפרות, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R (הקמפיין המקורי נוצר על-ידי טמיר כהן)