"כאשר התקשורת הדיגיטלית מתפתחת במהירות מדהימה על חשבון הקשר הבין אישי הישיר, קשר של מבט עיניים, הבעות פנים ושפת גוף - שירות שיחות ווידאו באתרים עסקיים על מגוון השימושים יתרום ערך משמעותי לכל עסק תוך חסכון רב בעלויות", אומר בן צבי. בקרוב יופעל השירות גם במכשירי המובייל.
איך זה עובד:
באתר של העסק תופיע חלונית "ווידאו צ'אט" נשלפת המכילה רשימת אנשי קשר עם אפשרות לתמונה, תפקיד ומצב הזמינות. הגולש בוחר איש קשר ומבקש שיחת ווידאו. אם איש הקשר זמין ניתן לענות מיידית. במקרה שאינו זמין ניתן לחזור אל הגולש בהודעת מייל עם מועד מוצע לשיחה. השימוש אינו מחייב הורדת תוכנה וגולש אינו חייב רישום כלשהו.
ניהול שיחות ווידאו בין גולשים באתר לבין נציגי העסק, החברה או הארגון מיועד להגדיל מכירות, לשפר שירות ותמיכה ולסייע בשימור לקוחות. שיחת ווידאו פנים אל פנים היא הדבר הכי קרוב לפגישה על כוס קפה ויכולה להיות תחליף גם לפגישות עסקיות וראיונות עבודה. ניתן לנהל גם פגישות ייעוץ וטיפול, מתאים במיוחד ליועצים עסקיים, עורכי דין, רואי חשבון, קליניקות, פסיכולוגים, מאמנים אישיים, ועוד. גם ארגונים עם סניפים יוכלו להפיק תועלת רבה מיישום של תקשורת ווידאו פנים ארגונית.
מחיר השירות נקבע לפי מס' אנשי הקשר הרשומים בחשבון הלקוח, 15 ₪ לחודש לנציג לכמות שיחות בלתי מוגבלת. לרגל ההשקה יסופק השירות 3 חודשים חינם למצטרפים עד 31 לדצמבר 2012. רישום העסק ואנשי הקשר מתבצע באתר www.tiviclick.com שם ניתן למצוא גם שורת קוד שאותה יש להוסיף בקלות לאתר המארח ולהציג את חלונית ההתקשרות.