חברת האופנה הבינלאומית STATUS יוצאת בקמפיין פרסום חדש לחורף 2010 בעלות של כ- 750,000 ₪. את הקטלוג החדש בחרו באופנת STATUS לצלם בעיר האורבנית תל אביב עם פרסונות תל אביביות שהצטלמו בסגנון ה street fashion (אופנת רחוב), בסטייל אישי של אושיות לילה וקובעי טרנדים אשר לא נכנעים לתכתיבי אופנה אלא יוצרים אותה בעצמם - דמויות קיצוניות ויוצאות דופן , אשר הצילומים ייצמדו ל"אני האמיתי" של כל אחת מהן וילכו איתו עד הסוף
לדברי מיכל איתן, מנהלת השיווק בחטיבת הבריאות בשטראוס: "אחלה של שטראוס מוביל בימים אלה מהלך אסטרטגי תחת ההבטחה להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה" והסיסמא החדשה: 'לאכול טוב, לאכול אחלה'. כחלק מהמהלך, מסבירה איתן: "בחרנו במשפחת בנאי כמתאימה ביותר להוביל את הקמפיין, המשפחה הישראלית, המוכשרת והאהובה, שמה שעושה אותה לכל כך מיוחדת הם המרכיבים שלה". הקמפיין יעלה לאויר במחצית חודש יוני. באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי
לאחר שהצליחו לגייס למעלה מ-3 מיליון דולר בשנים האחרונות, בין השאר, להקמת "בית החלומות" לילדים בסיכון בחיפה, יוצאת ויצו אוסטרליה בקמפיין נוסף, אותו מובילה סוכנות המיתוג והפרסום הבינלאומית C102, בראשותו של אלעד שניאור. מטרת הקמפיין היא לגייס 2 מיליון דולר לשדרוג מעונות היום של ויצו בחסות ויצו אוסטרליה והוא פונה לקהילת התורמים הגדולה של יהדות אוסטרליה. הקמפיין יושק בו-זמנית בכל הערים המרכזיות, ביניהן מלבורן וסידני, בימים הקרובים