"תו האיכות והשירות" - איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים יוצא בקמפיין פרסומי חדש בטלוויזיה ובדיגיטל. היקף הכנסות שוק הרהיטים בישראל הסתכם בשנת 2015 בכ- 7.35 מיליארד שקלים (במונחי מכיר לצרכן, לא כולל מע"מ)- גידול של כ- 7 אחוז ביחס לשנת 2014
קמפיין פרסומי חדש ל"קל אוטו קולג'" בעלות של חצי מיליון ש"ח. משרד הפרסום צדר יריב יבצע קמפיין פרסומי עבור קל אוטו קולג', המכללה ללימוד מקצועות הניהול העסקי בענף הרכב. הקמפיין, שעלותו מוערכת בכחצי מיליון ש"ח, וכולל קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות ודיוור ישיר, יתנהל תחת הסיסמה "אוהב מכוניות? בוא להפוך אהבה לקרירה ניהולית!"