משרד הפרסום "אלפסי קונטקט" בבעלותו של צחי אלפסי המתמחה במיתוג ערים ובקמפיינים גדולים זכה בתקציב המיתוג של עירית חדרה

כלים

צחי אלפסי, הבעלים ומנכ"ל של משרד "אלפסי קונטקט" יעסוק בניהול האסטרטגי של מיתוג העיר חדרה ובחר כחלק מצוות המיתוג את עמית דובקין הבעלים של "עמית יחסי ציבור" המתמחה בנדל"ן ואסטרטגיה שיווקית לסייע בכל הנושא התקשורתי ויחסי הציבור.

חיים אביטן, ראש עירית חדרה, אומר כי "לאחר שבע שנים שבהן אני משמש בראשות העירייה, ובהן צעדה העיר קדימה בכל התחומים, חינוך, תעסוקה, בריאות, איכות חיים, תרבות פנאי, תשתיות תחבורה ועוד, הבשיל הזמן למתג את העיר ולהפוך אותה ל"דבר הבא" בלב שפלת החוף, בין תל אביב לחיפה, כ"תל אביב הבאה.

לדברי אלפסי ודובקין, מטרת המיתוג תהיה להמחיש את הפוטנציאל המשמעותי של חדרה שלא מומש עד כה, והפיכתה להזדמנות הבאה בנדל"ן, בתיירות ובעסקים ובכלל, לאוכלוסיות חזקות של זוגות צעירים ומשפרי דיור, יזמים ומשקיעים".

במהלך השנה הקרובה יטפלו בקמפיין המיתוג צוותים מיוחדים משני המשרדים בראשות יועצת התקשורת מירב טלמור קשי ממשרד "עמית יחסי ציבור" , דפנה אורון –ארט דירקטור וטל-אל אלקבץ ממשרד "אלפסי קונטקט" .