snaganubbinפסטיבל אולטראסאונד בתיאטרון בתמונע הוא פסטיבל שנתי למוסיקה בין תחומית החוקרת את גבולות הצליל, מתוך דיאלוג עם טכנולוגיות חדשות. והפעם - תצוגת תכלית מרהיבה של 6 הרכבים יוצאי דופן, נדירים על הבמות במחוזותינו. יומיים של פרפורמנס משובח, באווירה חולמנית עד מהפנטת. הערב הראשון יארח סשן של אלקטרוניקה-לייב הנעה בין נויז, דאנס ועד לדאב-סטפ. הערב השני, באווירה חשמלית, יציג סט פוסט-רוק סמיך במקצבים שונים

כלים

שלישי-23.11-אלקטרוניקה

* Bitter Jews *

חיים כהן (The Homesicks לשעבר) ושי ליברובסקי ("דיגיטל_מי") בדואו אקספרסיבי של גיטרה, קסיו וסמפלרים. עולם פנטסטי ומסויט של צלילים, מוסיקה מרירה אך שופעת הומור, מדכאת ומעוררת חשק.

* Mambas *

נויז-דאנס, אלקטרוניקה חיה, רקידה ואקלקטית בראשות אורי פרוסט (כרמלה גרוס וואגנר לשעבר)

אורי פרוסט – גיטרה, גילוז – קלידים, ג'קי זבורוב - קולות

* Kapitan Sado *

פרויקט אלקטרוני פסיכדלי, דארק-סטפ, של דורי סדובניק (סינטים ותכנותים) ואודי נאור (תופים), המשלבים את רוח ה"לייב" של יצירת רגעים ו"מנטרות" מוסיקליות בו בזמן ובמקום. השניים שותפים להרכבים וליינים שונים בעבר, ביניהם Red Cotton, ברייק-איט ו-Red Axes.

רביעי-24.11-חשמל

* קטב מרירי *

שד תנ"כי-מיתולוגי והרכב אוונגרד מקומי, החובק שני אלבומים באורך מלא שזכו לשבחים בארץ ובעולם. יצירות מולחנות לטקסטים של משוררים (רוני סומק, יאיר הורביץ) והוגים יהודיים רדיקליים לצד קטעים אינסטרומנטליים, המתחברים לכדי יצירה עוצמתית אחת.

חברי ההרכב: חיים רחמני, יהוא ירון, שי לוינשטיין, קרן פנפימון זהבי.

* בלה טאר *

זואי פולנסקי, נולדה בחיפה, שנת 85' בזמן ליקוי ירח, מזל דלי. בעבר ניגנה בהרכבים אד, קטמין ואקס ליון טיימר. הוציאה לאחרונה אלבום סולו ראשון, מופיעה עם גיטרת בס, לופר ומיני-פלאנטריום.

* Snaganubbin *

צמד טרי ולוהט משחק בשלל ז'אנרים, שירה ואפקטים בשואו ייחודי. מוסיקה שמרקידה את הרגליים ומרעידה את הקיבה. בירדמן – בס, אפקטים, שירה, אינסומניאק – תופים, שירה.