בעשור האחרון חלו שינויים דרמטיים בהרגלי הצפייה של דוברי הרוסית בישראל. מה שהיה פעם מבוסס על חבילות כבלים ולוויין מסורבלות, הפך לעולם אינטראקטיבי, מגוון ודינמי שבו הצופה הוא זה שבוחר – מתי, איפה ואיך לצפות. אם בעבר הייתה קיימת תחושה של "חסר" בתוכן בשפה הרוסית, הרי שכיום אנו עדים להצפה חיובית של אפשרויות: שירותי סטרימינג, אפליקציות ייעודיות וערוצים המתמקדים בדיוק במה שמעניין את הקהל הזה – החל מספורט ועד דרמות טלוויזיה, מתוכניות אקטואליה ועד מוזיקה.