משרד התיירות משיק בימים אלה סדרת קמפיינים פרסומיים, שיימשכו שלושה חודשים, במדינות המקור העיקריות לתיירות נכנסת לישראל: ארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת, איטליה, אנגליה, שוודיה והולנד ויצגו את ישראל כיעד אטרקטיבי ומגוון לתיירות נכנסת, זאת כחלק מהתחרות בין מדינות האזור על ליבו של התייר.
במסגרת מסע הפרסום תוצג ישראל על מגוון אפשרויות הביקור, הבילוי, הנופש ופנאי המתקיימים בה יחדיו בהתאם למיצובה כ"ארץ קודש שבמרכזה ירושלים", הפונה לקהל "דה"ת"- דת, היסטוריה ותרבות. הפרסום יתמקד בשיווק אתרים בירושלים, תל-אביב, ים המלח ואילת, ומוקדי תיירות נוספים בהם הגליל והנגב והוא ייפנה לקהלי יעד שונים בהם, קהלים דתיים, תיירות נישות כגון יין וקולינריה, מרפא, ספורט אתגרי ועוד. הקמפיין יפורסם במדיה הכתובה, פרסום חוצות, מגזיני תיירות ולקהל מקצועי, תחנות רדיו וטלוויזיה, ושימוש נרחב באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות.
אל פעולות השיווק יתלוו פעולות מול תעשיות התיירות המקומיות במדינת המקור, הכוללות גיוס סיטונאים חדשים והרחבת מאגר המשווקים הפועלים לשיווק ישראל, קיום סמינרים ופעולות שטח מול סוכני נסיעות ומקבלי החלטות (כגון כמרים ומנהיגים), פעילות מול גורמי תעופה לבחינת אפשרויות לפתיחת קווי תעופה קיימים ולהרחבתם של קווים פעילים, פעולות יחסי ציבור ועוד.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "התאוששות התיירות הנכנסת לישראל בחודשים האחרונים היתה מהמהירות בענפי המשק הישראלי ותרמה להכנסות המדינה וליצירת משרות חדשות. בכדי לעמוד באתגרים שהציג המשרד: 3.3 מיליון תיירים בשנת 2010 ו-4 מיליון כבר בשנת 2012 ובתחרות הקשה מול מדינות האזור, המשקיעות סכומי עתק בפיתוח, תשתיות ושיווק התיירות – יש להגדיל באופן משמעותי את תקציב השיווק בשנתיים הקרובות".