פתרון טכנולוגי חדש יתמודד עם הרתיעה של גולשים מקנייה בכרטיס אשראי באינטרנט. מעל למחצית מהגולשים ברשת חוששים להקליד את מספר כרטיס האשראי שלהם לשם רכישה מקוונת וחלקם מעדיפים לוותר על הרכישה בשל הטרחה הנדרשת בהתקשרות לנציג השירות על מנת לבצע רכישה טלפונית. כמות המוותרים אף גדלה כאשר מדובר באתר אינטרנט בינלאומי שעלות החיוג אליו יקרה למתקשר.

כלים

פתרון טכנולוגי חדש יתמודד עם הרתיעה של גולשים מקנייה בכרטיס אשראי באינטרנט. מעל למחצית מהגולשים ברשת חוששים להקליד את מספר כרטיס האשראי שלהם לשם רכישה מקוונת וחלקם מעדיפים לוותר על הרכישה בשל הטרחה הנדרשת בהתקשרות לנציג השירות על מנת לבצע רכישה טלפונית. כמות המוותרים אף גדלה כאשר מדובר באתר אינטרנט בינלאומי שעלות החיוג אליו יקרה למתקשר.

Callme הוא סטארט אפ ישראלי חדש המאפשר שיחה מהמחשב לטלפון קווי ב- voip בלי צורך במתאמים ובלי עלויות נלוות למשתמש. ע"י שימוש ב-Callme יכול בעל האתר לאפשר ללקוחותיו לדבר עם נציג השירות ע"י אוזניות, מיקרופון וקליק על האייקון באתר.

עבור הלקוח מדובר בעסקה משתלמת – הוא אינו נדרש להעביר כרטיס אשראי ברשת, אינו נדרש לקום מהמחשב או להוריד תוכנה והשיחה עם נציג השירות אינה עולה לו בטורח או בכסף. מבחינת החברה, אין צורך בהיערכות מיוחדת לאחר רכישת התוכנה, מכיוון שהשיחה מגיעה אל מוקד המכירות הטלפוני כמו שיחת טלפון רגילה לכל דבר, ואף אין לה עלות מיוחדת כפי שיש עם שיחות לקווי 1-800 למשל. קלות השימוש וההתקנה הופכים את Callme למוצר שיוצר סטנדרט חדש בטכנולוגית הVOIP – שיחה מהמחשב לטלפון באיכות מצוינת, בלי התקני עזר ומתאמים, ובלי צורך בהורדת תוכנות למיניהן.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS