אחרי ההצלחה המטורפת של הסרט "לשבור את הקרח" כל הילדות הקטנות רוצות להיות בפורים אלזה, נסיכת השלג. מבחינתן הן אלזה. הן אוהבות ללבוש שמלה כמו של גיבורת הסרט, אוהבות לחבוש כתר ולדמיין שהן יכולות לברוא ארמונות קרח מרהיבים.
סט קישוטי ציפורנים לנשים הקטנות בדמותן של כוכבות הסרט 'פרוזן' מבית 'דיסני'
המותג דיסני תמרוקים הרחיב את סדרת FROZEN והשיק שלושה מארזי טיפוח חדשים בדמותיהן של הנסיכות אנה ואלזה
ילדות רבות חולמות על להיות אנה או אלזה, אך מסתבר כי הטירוף העיקש סביב Frozen, סוחף אחריו גם הורים רבים ולא פחות מבנותיהן.
"לשבור את הקרח" או בשמו המקורי Frozen הוא סרט האנימציה המצליח ביותר אי פעם ועד כה גרף מעל 1.275 מיליארד דולר ממכירות כרטיסים לבדן, לא כולל DVD ומרצ'נדייז בדמות צעצועים ושלל חפצים עם דמויות הסרט. את 2015 פתחה גם יצרנית האיפור האמריקאית לילדות מארקווינס - Markwins בסדרת טיפוח קסומה עליה מככבות כמתבקש אלסה ואנה.
מעכשיו גם מוצרי הטיפוח לנשים קטנות בדמותה של אנה - הכוכבת הראשית של הרפתקאת האנימציה הקולנועית מבית דיסני "לשבור את הקרח"