מבנה ההנפקה כלל 4,000 יחידות שהוצאו במחיר מינימאלי של 5,425 שקל ליחידה. כל יחידה כללה 3,500 מניות במחיר של 1.55 שקל ו-1,700 כתבי אופציה (סדרה 1) ללא תמורה. את הגיוס הובילו מיטב חיתום, אקסלנס נשואה, רוסאריו וכלל פיננסים. כספי הגיוס מיועדים למימוש המשך תוכנית המחקר והפיתוח של החברה, לצורך המשך פיתוח המוצרים המובילים, להקמת מערך ייצור ולתמיכה במערכי השיווק לקראת תחילת מכירות בגרמניה ובצרפת, בהן אוכלוסיית החולים הגדולה ביותר.
אינסוליין פיתחה התקן ייחודי ופורץ דרך המאפשר חימום של אזור ההזרקה של האינסולין ובכך מקצר משמעותית את זמן ההגעה של האינסולין לדם של חולי סכרת. בניסויים נמצא כי המוצר של אינסוליין מקצר את זמן הגעת האינסולין לדם ל-47 דקות לעומת 77 דקות ללא המכשיר, ומביא לאיזון טוב יותר של רמות הסוכר לאחר הארוחה.
החברה ערכה עד היום יותר מ-100 ניסויים בבני אדם. בפברואר 2009 היא ביצעה ניסוי באירופה עם חברת Roche שהוכיח הקטנת השינויים ברמות הסוכר בדם. בסוף 2009 ביצעה ניסוי קליני נוסף שמומן על ידי אוניברסיטת ייל ל-InsuPatch בילדים. הניסויים בוצעו בהדסה עין כרם (בהובלת החוקר הראשי פרופ' איתמר רז) ובאולם שבגרמניה.
מאז אפריל 2008 לחברה אישור CE על המוצרים ועל תהליכי הפיתוח והייצור. החברה מעריכה כי תקבל את אישור ה-FDA בתוך 12 חודשים ומסלול רגולטורי מקוצר 510K. כבר בחציון הראשון של 2011 תחל החברה בייצור המוני למכירה באירופה של המוצר שלה, ה-InsuPad. החברה צופה התחלת מכירות במחצית השנייה של 2011 ומעבר למכירות משמעותיות ורווחיות לקראת סוף 2012.