יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להמשיך להוביל את תקציב יחסי הציבור של מוזיאון ישראל, ירושלים. מוזיאון ישראל הינו המוזיאון הגדול והחשוב ביותר בישראל. המוזיאון נמצא בין עשרת המוזיאונים הכוללניים הגדולים בעולם. בקיץ האחרון, בפתיחה מתוקשרת וחסרת תקדים, נשלם פרויקט בן שלוש שנים של חידוש, שדרוג והרחבה, הגדול מסוגו בתולדותיו של המוזיאון

כלים

לפני כ- 4 שנים, דור לין, המשנה למנכ"ל מוזיאון ישראל, העמיד אתגר גדול עבור 'לוטן תדמיות', שכמות המבקרים במוזיאון לא תפחת עקב תהליך ההתחדשות שנמשך כשלוש שנים. ובנוסף, שלא יהיו התקפות מצד התקשורת בנושא. 'לוטן תדמיות' עמדה בהצלחה רבה באתגרים הללו, המוזיאון נשאר פתוח לציבור במהלך כל תקופת השיפוץ ושמר על מספר מבקרים גבוה ואף עלה. מאז פתיחתו של מוזיאון ישראל המחודש הספיקו לפקוד את המוזיאון מאות אלפי בני אדם.

רחל שכטר, דוברת המוזיאון המיתולוגית ב- 25 שנה האחרונות, הביאה עימה ידע עצום והיוותה חלק בלתי נפרד בהצלחה המלאה של פתיחת המוזיאון המחודש.

חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. 'לוטן תדמיות' מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות.

החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכלית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת. מבין לקוחותיה: האמנית מיכל רובנר, מפעל הפיס, גלריה ליטבק, אורבאך הלוי-מהנדסים אדריכלים בע"מ, להקת המחול הקיבוצית, מתחם ביאליק, מוזיאון רמת גן, פסטיבל 'צלילים במדבר' ועוד.