פתרון InfoBay יוצר ומנהל עבור הלקוח קהילת משתמשים רשומים ובכך מאפשר לשלוט במידע ובפעילויות המשתמשים במערכת. בנוסף, מאפשרת המערכת את ייעול התקשורת והעברת המידע בתוך הארגון ומחוצה לו, מונעת קבלת דואר זבל, מאפשרת חסכון רב בעלויות ההדפסה, הפחתת הניירת ובכך מעניקה פתרון לארגונים המעוניינים לשמור על המסר הירוק. המערכת מתבססת על תשתית האינטרנט, ובכך מתאפשרת נגישות למשתמשים ללא צורך בהתקנות קצה. לכל משתמש במערכת מוקצית תיבת דואר אישית מאובטחת, לתוכה מתנקזים ומתויקים כל המסמכים, הנשלחים על-ידי הארגון באופן יזום או כחלק מתהליך אוטומטי. מערכת InfoBay מתממשקת עם המערכות התפעוליות של הארגון- ERP, CRM, מערך ה-BI, משאבי אנוש וניהול שרשרת האספקה- ומקבלת מהם את המידע.
פרץ גוזה, ראש מערך ביטוחי בריאות וכללית מושלם: "מערכת InfoBay אפשרה לנו לשפר את השירות ללקוחותינו ולספקים ומסייעת לנו למצב את כללית מושלם כמובילה מבחינת חדשנות טכנולוגית. ההחלטה לבחור במערכת של קומטק מבית מלם-תים לשירותי כללית מושלם התקבלה לאור ניסיוננו המוצלח בשנים האחרונות עם מערכת Infobay, אשר באמצעותה כבר בוצעו תשלומים של למעלה ממיליארד שקלים לספקים. לצד חסכון בכוח אדם ובעלויות הדפסה והפצה של מאות אלפי חשבוניות כל שנה, תוך תרומה לאיכות הסביבה, הייעול העיקר הוא בשדרוג סטנדרט השירות, אשר יינתן ללקוחותינו. זמני ההמתנה של הלקוח והתגובה של המושלם יתקצרו באופן משמעותי ובכך שביעות רצונו של הלקוח תגדל".
"רפי שלזינגר">רפי שלזינגר , סמנכ"ל הפיתוח בחברת קומטק, מקבוצת מלם-תים: "מערכת InfoBay עובדת בעומסים גבוהים ומשמשת כלי אופרטיבי בידי הארגון, המתקשר עם אוכלוסיות שונות בזמן אמת. השימוש מקצר תהליכים של הפקת דוחות, ניירת, התכתבויות והפצה ומאפשר למנהל שליטה מלאה על התכנים שייחשפו למשתמש עם מעקב אחר צפייה, שליחה והורדה של המידע. ההטמעה של מערכת Infobay בכללית מושלם מצטרפת לשורה של לקוחות גדולים בארץ, העושים שימוש במערכת, ביניהם: נמלי ישראל, דואר ישראל, אליהו חברה לביטוח ועוד".