לעמדת המועצה לצרכנות , אם מחריגים את תיבות הדואר מהצעת החוק, יש לאזן בין זכותם של בעלי העסקים לפרסם, לבין זכותו של הצרכן להימנע מקבלת דברי פרסומת. לעמדת המועצה, על המפרסמים יהיה לכבד את רצון צרכנים אשר יביעו במפורש, באמצעות סימון תיבת הדואר במדבקה, את חוסר רצונם לקבל דואר פרסומי.
כמוכן מציעה המועצה לצרכנות להוסיף הוראות לחוק בעניין פיצוי לדוגמא, התואמות את מנגנון לפיצוי לדוגמא הקיים בחוק הגנת הצרכן ובחוקים אחרים.
מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג אומר כי פרסומת בדרך שיווקית נאותה , יכולות להביא תועלת לצרכנים, מגבירה את התחרות ומאפשרת לממש את זכות הצרכן לבחור, תוך קבלת מידע רב יותר על עוסקים שונים ומוצרים ושירותים קיימים העומדים לבחירתו.