דיוור ישיר

(קד"מ)

הבוקר תידון ועדת הכלכלה של הכנסת בהצעות החוק של ח"כ אורלב וח"כ אזולאי, שנועדו לפתור את תופעת "דואר הזבל". הצעת החוק המקורית הוגשה כתיקון לחוק הגנת הצרכן התשמ"א –1981 . המציעים התבקשו להחריג את תיבות הדואר מהאיסור על הנחת דברי פרסומת

(פרסום)

קמפיין פרסומי חדש ל"קל אוטו קולג'" בעלות של חצי מיליון ש"ח. משרד הפרסום צדר יריב יבצע קמפיין פרסומי עבור קל אוטו קולג', המכללה ללימוד מקצועות הניהול העסקי בענף הרכב. הקמפיין, שעלותו מוערכת בכחצי מיליון ש"ח, וכולל קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות ודיוור ישיר,  יתנהל תחת הסיסמה "אוהב מכוניות? בוא להפוך אהבה לקרירה ניהולית!"