כמעט 90% מהישראלים הבוגרים גולשים באינטרנט, כאשר מרביתם מבצעים רכישות דרך הרשת – אבל מרביתם מעדיפים לבצע את הרכישות דווקא באתרים בחו"ל. המשמעות היא שכדי לאפשר לאתר המכירות למשוך קונים שמבצעים רכישות באינטרנט בשפות שאינן עברית, כדאי לבעל האתר או למי שמעונין להקים אתר מסחר, לתרגם אותו כדי שיותאם לקהל היעד המורחב של הקונים. ישנם שני סוגים של קהלי מטרה לתרגום אתרי מסחר בארץ: תושבי ישראל שאינם דוברי עברית או שמעדיפים לגלוש בשפת האם, וגולשים בחו"ל שנוהגים לרכוש באינטרנט.