telma תלמה מקבוצת יוניליוור מחזירה לקדמת הבמה את אחד ממוצרי הדגל של החברה – ברנפלקס תלמה. במסגרת זו, משיקה החברה קמפיין רחב היקף למותג, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובכיכובה של אורנה בנאי, בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪

כלים

בקמפיין החדש, יוצאת אורנה בנאי למסע הסברה הומוריסטי בו תסביר לעם ישראל כי ברנפלקס תלמה זה סיבים תזונתיים וסיבים תזונתיים זה ברנפלקס תלמה.

דגני ברנפלקס תלמה הינם מהמותגים הותיקים בישראל בתחום דגני הבוקר (כ- 15 שנה בשוק), על אף שמעולם לא נתמך תקשורתית, ברנפלקס הינו המותג השני בגודלו בתחום דגני הבוקר למבוגרים ומחזיק בנתח שוק של 18% עם צמיחה שנתית של 2%. (נילסן, כספי, שנתי 2009).

רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים, יוניליוור ישראל: "כמותג מוביל בישראל, מציע תלמה פורטפוליו רחב של מוצרים במטרה לתת מענה למגוון צרכים. בשנים האחרונות הולכת וגוברת הדרישה הצרכנית למוצרים שיתנו פתרונות לניהול אורח חיים בריא ומאוזן. כפועל יוצא של מגמה זו, אנו עדים לחזרה של הצרכנים למוצרים בסיסיים, ותיקים ואמינים. חוזקו של ברנפלקס בקטגוריה, על אף שלא נתמך, מעיד על יתרונו כמעניק לצרכנים מענה פונקציונאלי לצד בטחון ותחושה "שיש על מי לסמוך". הקמפיין החדש, ידגיש בפני הצרכנים את יתרונו של ברנפלקס תלמה כמקור מצוין לסיבים תזונתיים. אנו בטוחים כי בזכות הקמפיין החדש ימשיך ברנפלקס לחזק את מעמדו בתחום הדגנים."

במסגרת המהלך יושק ברנפלקס תלמה עם מתכון חדש ובאריזה חדשה בשפה המזוהה עם אריזות תלמה.

הקמפיין החדש, תחת המסר "סיבים זה ברנפלקס וברנפלקס זה סיבים תזונתיים" יעלה בערוצים 2, 10, 9 ו- 24 וימשך כשלושה שבועות. בנוסף ייתמך הקמפיין בפעילות אינטרנט, רדיו קולנוע וקד"מ.

קרדיטים: מנהל קריאטיב - יאיר זיסר

מפיק - אודליה נחמיאס

תקציבאי/ת - יעל רשף

סופרווייזר - שלומית קוגלר

מנהלת לקוחות- גילי ששון

ארט דירקטור - אמראל שושני

קופירייטר - רני צלח