החורף הישראלי אמנם עשוי להיות גשום וקר לפרקים, אך הוא לרוב קצר יחסית וחולף עוד לפני שהספקנו להתרגל אליו. עבור מי שמצפה בקוצר רוח לאביב ולקיץ הקרבים ובאים, תעסוקה טובה  יכולה להיות תכנון החופשה הבאה אליה נוכל לצאת מיד עם תחילת האביב, כבר בחודשים אפריל – מאי. המלצה חמה במיוחד שלנו עבור טיול מעניין ומהנה לתקופות האביב והקיץ בארץ היא חופשת קמפינג בצפון. כיצד מומלץ לעשות זאת על מנת שזו באמת תהיה החופשה המושלמת?

כלים
קרדיט לתמונה: קייקי בלום
קרדיט לתמונה: קייקי בלום

לא צריך לדאוג ולסחוב את הכל אתכם – קמפינג בצפון במקום מסודר וייעודי

חופשת קמפינג זוגית או משפחתית עם הילדים נשמעת תמיד כמו חוויה מהנה ברגע הראשון שמעלים אותה, אך אנשים רבים נרתעים מהר מאוד ואינם באמת שוקלים זאת ברצינות. הסיבה הנפוצה ביותר היא הצורך בארגון רב לקראת חופשה שכזו – צריך לדאוג לציוד ללינה עבור כולם, כלי בישול, אוכל, מים לשתייה וכל מה שצריך בנוסף לכך על מנת לעשות קמפינג בחיק הטבע בנוחות ובנעימות. בעוד חשש זה עשוי להיות מוצדק כאשר מדובר בחופשת קמפינג "רגילה", בפועל קיימות אלטרנטיבות נוחות ואטרקטיביות ביותר שיכולות לאפשר לכולם לצאת לקמפינג חווייתי מושלם, בלי לדאוג לכל הציוד ולכל ההכנות השונות הנדרשות.

כיצד זה נעשה? ובכן, ניתן למצוא כיום בצפון הארץ (האזור היפה והמרהיב ביותר לחופשות בכלל ולטיולי קמפינג בפרט) כמה מתחמי קמפינג, אשר כוללים את כל מה שצריך על מנת ליהנות מחופשה בחיק הטבע, אך בתנאים נוחים ונעימים ביותר ובלי שתצטרכו לעשות כלום או להביא אף פריט ציוד מהבית.

ישנם מתחמי קמפינג הכוללים אוהלים גדולים ומרווחים עם רשתות שימנעו מיתושים ומזיקים מלהיכנס בלילה, מקלחות חמות ונקיות, שירותים נקיים, מטבחון מצויד בו ניתן לבשל ארוחות, פינת מנגל, מדשאות גדולות ורחבות ידיים בהן יוכלו הילדים להשתולל ולשחק ועוד, וכל זה כאמור בחיק הטבע המרהיב של הגליל העליון ובסמוך לנהר הירדן. כלומר – כל שעליכם לעשות זה פשוט להגיע למתחם כמו שבאים לחופשה רגילה, וגם תוכלו ליהנות מחופשת קמפינג מלהיבה בחיק הטבע, אך כזו הנערכת בתנאים נוחים ביותר ובלי שאתם צריכים להתחיל להקים אוהלים או לסחוב ציוד אתכם באוטו.

כדאי לתכנן ולשריין מקומות מראש

חופשת קמפינג בצפון במתחם מסודר כדאי כאמור להתחיל לתכנן ולשריין כבר בקרוב, עוד במהלך החורף עצמו זאת מכיוון שעם בוא האביב הצפון עשוי להתמלא מטיילים.

לכן ניתן ואף מומלץ להתחיל ולתכנן את חופשת האביב כבר עכשיו, גם ובמיוחד אם מדובר בחופשת קמפינג בצפון. אינכם חייבים להזמין כבר עכשיו מקומות, אך כדאי להיכנס לאתר ולהתעניין, לקבל רעיונות למסלולים ופעילויות בקרבת מקום עבור ימי החופשה עצמם ולהתחיל לפנטז יחד עם הילדים על החופשה הקרבה ובאה, אליה תצאו ברגע שמזג האוויר יתחמם מעט...

לפרטים נוסף הכנסו לכתובת https://www.kayaks.co.il/