במרבית האירועים, פרטיים ועסקיים, אנחנו נמצא גם היום שירותי קייטרינג בשרי. אומנם ישנן חברות המציעות שירותי קייטרינג חלבי ואף צמחוני וטבעוני, וישנם לא מעט מארגני אירועים המעדיפים אופציות אלו, ועדיין, הרוב יעדיפו להזמין שירות קייטרינג בשרי.

כלים

 

מרבית האנשים בוחרים קייטרינג בשרי משתי סיבות עיקריות:

סיבה ראשונה – הכרה שרוב האורחים מצפים לקבל באירוע אוכל בשרי ולא דברים אחרים.

סיבה שנייה – כשרות. מרבית האולמות וגני האירועים מחזיקים ברשותם תעודת כשרות בשרית. לכן זה יהיה בלתי אפשרי להציע שם תפריט חלבי. במצב כזה, גם האופציה של תפריט צמחוני הוא פחות רלוונטי, מאחר ואם אי אפשר להגיש מנות חלביות, התפריט יהיה דל.

צריך לציין, ישנם לא מעט אנשים המעדיפים להזמין גם שירות קייטרינג כשר למהדרין, מתוך הבנה שעבור חלק מהאורחים זה מאוד חשוב. בשביל לאפשר לכולם ליהנות מהתפריט ומהאירוע בכלל, הם מעדיפים להזמין חברה שיכולה לספק מנות בדרג כשרות כזה ולא בדרך נמוך יותר.

אלו אופציות קיימות עבור קייטרינג בשרי?

מי שבוחר להזמין חברת קייטרינג כשר למהדרין המציעה תפריט על טהרת הבשר, יכול ליהנות מאופציות שונות, בין אם זה בכל מה שקשור לתפריט ובין אם זה בכל מה שקשור להיבטים של הכנה והגשה.

למשל, אפשר להזמין תפריט מבית אימא. תפריט מבוסס על מאכלים ביתיים. למשל חברת קייטרינג בשרי – "ביג מאמא קייטרינג" מציעה תפריט עשיר ומגוון עם בשרים כפי שאימהות נוהגות להכין. החל מקציצות, שניצלים, קבבים ועד אסאדו ושיפודים. אפשר גם למצוא ממולאים, נודלס ודברים אחרים המוכרים לא רק מהבית.

אופציה נוספת היא להזמין חברת קייטרינג המספקת תפריט בשרי על בסיס מטבח מסוים. למשל, תפריט על בסיס ארגנטינאי, ברזילאי או מקומות אחרים בהם הבשר הוא מרכיב עיקרי. החברה דואגת לבצע התאמות נדרשות בשביל שהתפריט יתאים לחיך הישראלי מחד ולדרישות הכשרות.

אפשר כמובן למצוא חברת קייטרינג כשר למהדרין המספקת תפריט בשרי "ישראלי". קרי, דברים שמקובל להגיש במטבח הישראלי, בין אם זה עוף בטעמים, סטייקים, שניצלים וכן דברים נוספים. חלקם מוכנים במקום מול עיניי האורחים וחלקם מכינים במטבח ומגישים אותם אל שולחנות האורחים. להבדיל, אפשר למצוא חברות המציעות בשרים כמו המבורגרים ונקניקיות, כמו במטבח האמריקאי.

איך לבחור חברת קייטרינג בשרי?

לפני שניגשים לבחור חברת קייטרינג בשרי, צריך לבחון מה התפריט שלה כולל, עד כמה הוא מתאים לסוג ולקונספט האירוע, וכן צריך לבדוק אילו מנות, מלבד בשרים, החברה מציעה.

אם תבחרו לפנות אל חברת קייטרינג בשרי - "ביג מאמא קייטרינג" תוכלו ליהנות מתפריט עשיר, המציע בחירה מגוונת הן במנות פתיחה, מנות ראשונות, עיקריות ותוספות. החברה מציעה תפריטים מותאמים לכל אירוע, עם מנות עשויות בחומרי גלם טריים ואיכותיים, המוגשות לאורחים בסגנונות הגשה שונים.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים