פתח תקווה היא עיר המשלבת בין עסקים חדשים ובין רוח העבר העשירה. בכל רחוב בעיר, תמצאו מגוון רחב של בתי קפה, קונדיטוריות ובתי מאפה, המציעים מגוון רחב של עוגות וקינוחים מעוצבים ומוצרים איכותיים. אבל ישנן חנויות מיוחדות המציעות קינוחים ייחודיים ומדהימים שהם הכי שווים בעיר. במאמר הזה נסקור את מיטב העסקים הקטנים והביתיים, חנויות שמכינות עבורכם את הקינוחים הכי שווים ועוגות מעוצבות בפתח תקווה והסביבה.

כלים
קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

 

Doli's cakes - אסי חנניה

אסי קונדיטורית למעלה מעשר שנים, נולדה בעיר קוצ'ין שבדרום הודו, ועלתה לישראל ב-1994 ועברה לגור בפתח תקווה לאחר הנישואין ב-2013. אסי מספרת שהתעניינה בתחום האפייה מגיל צעיר, כשהייתה אופה עוגות ועוגיות למשפחה שמאוד התלהבו מהכישרון שלה. לאחר הנישואין למדה קונדיטוריה ואפייה בתדמור כשבתום הלימודים עבודה בנוגטין כקונדיטורית ומעצבת פטיפורים וקינוחים אישיים, עיצוב עוגות וקינוחים.

 

עוגת ספא מעוצבת של – אסי חנניה

עוגת ספא מעוצבת של – אסי חנניה

 

היסודות המקצועיים של אסי הינם: הקפדה על דיוק, יצירתיות, שימוש בחומרים איכותיים והכי חשוב להנות מכל רגע!

 

Candycake - עידית פרידלנדר

עידית, נשואה + 3 ילידת נתניה, עברה לפתח תקווה לפני 10 שנים, היא אמנית ועיסוקה העיקרי בעבר היה באומנות, בציור על משי ובעיצוב גרפי. הפכה למעצבת עוגות עם חזון אומנותי אחרי שהזמינה עוגת תומס הקטר לאירוע המשפחתי שלה ונשארה מרותקת בתחום. היום, היא מתמחה בעוגיות רויאל אייסינג ובעיצוב מרקמים שונים המאפשרים לה ליצור עוגיות מדהימות ומושלמות ללקוחותיה. עידית מתחרה עם עצמה כדי לספק את המוצר המושלם ביותר ולא מתפשרת על איכות העבודה. היצירה והאושר שהלקוח מקבל מהמוצר הם חשובים מאוד לעידית ומהווים את הדרך שבה היא מבטאת את האמנות שלה. אני מתמחה בעיצוב עוגות, קאפקייקס ועוגיות בעזרת בצק סוכר. אני משתמשת בחותכנים וסטנסילים כדי ליצור צורות יפהפיות ומושלמות למראה הסופי של המוצר.

 

עוגת נעל נייק ג'ורדן של – עידית פרידלנדר

עוגת נעל נייק ג'ורדן של – עידית פרידלנדר

 

עידית מאמינה שהפרטים הקטנים הם הגורם המשמעותי ביותר לכל יצירה ולכן היא מקפידה על הדיוק של כל חלק במוצר וכמובן על האיכות הגבוהה של החומרים בה היא משתמשת. עידית מאוהבת באומנות של האפייה ומאמינה שהיופי והטעם של המוצרים שלה מספקים שביעות רצון ללקוחות שלה.

 

תפארת של עוגות - תפארת בוטה

תפארת, אמא לחמישה מתוקים, ילידת תל אביב וב-2018 העבירה את מגוריה לראש העין. בצעירותה התנסתה באפייה של עוגיות ללא הצלחה ולכן החליטה להימנע מהתנור למשך שנים. בתחילת מגפת הקורונה, החלה לאפות למשפחתה הקרובה ומאז התאהבה באפייה. למדה, רכשה קורסים וכיום מעצבת עוגות יפות וטעימות, קאפקייקס מעוצבים, מארזים ועוד. נוטה לעסוק בעוגות מעוצבות, מכיוון שהעיצוב והאומנות מושכים אותה יותר.

 

עוגת טירת נסיכות קומותיים של – תפארת בוטה

עוגת טירת נסיכות קומותיים של – תפארת בוטה

 

טיפ שהיא מעבירה לכל המתחילים הוא לא לפחד, גם אם העוגה צנחה או העוגיות נשרפו. כדי להצליח, צריך להאמין בעצמכם ולהתמודד עם כי עם כשלונות באים ההצלחות, הניסיון והידע. תפארת מכינה עוגות מעוצבות ,מארזים מתוקים, מעבירה סדנאות זילוף לילדים, ומארזי הפעלה לימי הולדת.

 

סתיו קסם של אפייה - סתיו סהר

סתיו סהר, היא אם של חמישה נסיכים ונסיכות, והיא עוסקת בקונדיטוריה ביתית. העוגה הראשונה שסתיו מכרה הייתה לפני מספר שנים, כשחברה הפנתה אליה לקוח וסתיו הייתה חייבת לקפוץ למים ולתת הצעת מחיר. לפני כן, סתיו הכינה עוגות למשפחה וחברות כתחביב, ועבדה בתור שכירה בעיסוק שונה לגמרי ממה שהיא עושה היום. עם הזמן, סתיו החלה להשקיע בעסק ורכשה ידע וכישורים מעולם הקונדיטוריה והשתתפה בקורסים מקצועיים. סתיו מאוד אוהבת לעצב עוגות ומארזים מתוקים ייחודיים לכל לקוח ומתאימים לטעמו, והיא נהנית לממש את כישורי האומנות שלה כל פעם מחדש.

 

עוגת בת מצווה זהב בורדו של – סתיו סהר

עוגת בת מצווה זהב בורדו של – סתיו סהר

 

סתיו אוהבת את האינטראקציה עם לקוחות במיוחד מהמשוב של הלקוחות לאחר שטעמו את המוצרים שלה. "לרבים מהם הייתה חוויה מתקנת איתי לאחר שהזמינו עוגה או מארז מתוק במקום אחר, השקיעו את כספם וזרקו הכל, אבל הם סמכו עליי ועכשיו הם לא מוותרים על המוצרים שלי".

 

לסיכום

עיצוב עוגות היא אמנות של שליטה בעיצוב ובטעם. העוגות המעוצבות הן דרך נהדרת לחגוג את האירוע המיוחד שלכם ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת, עם דגש על עוגות מעוצבות באזור פתח תקווה. אם אתם מחפשים לצבוע את היום שלכם בצורה יוצאת דופן, ובטעם מפנק, אתם מוזמנים להתרשם מהמוצרים של המעצבות שהוזכרו במאמר ועוד עשרות רבות באתר השפים. עוגות המובילות בתחום, עוגות מעוצבות מרהיבות שיהפכו את האירוע שלכם ליוצא דופן, עם אפשרות להזמנה אונליין ומשלוח ישירות לביתכם!

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים