הסרת שיער היא כבר לא תחום שמעניין רק את הנשים. היום היא נפוצה מאוד גם בקרב גברים רבים שהפכו את הסרת שיער הגוף לחלק ממשטר הטיפוח שלהם. גברים במילניום החדש לא רק מגלחים או מורטים את שיער הגוף, הם גם משקיעים בטיפוח הגבות שלהם. למעשה, הגברים עולים לשלב הטיפוח שנחשב עד לא מזמן לתחום שמעניין רק את המין הנשי.

הסרת שיער
הסרת שיער

 

ומה רע בזה? נשים בלאו הכי לא אוהבות גוף גברי שעיר, חוץ מזה האם הסרת שיער אינה חלק מהרגלי הטיפוח הבסיסיים שלכם? כולנו התרגלנו לכך שהורדת שיער מהגוף היא נורמלית לא רק לנשים. והמאמר הזה נועד להבין אילו טכניקות להסרת שיער לגברים הכי טובות עבורכם.

השיער בגוף הגברי עבר יותר משיער הנשים, מה שהופך את השימוש בשעווה להליך כואב. אז הנה כמה דרכים נוספות להסרת שיער ללא כאבים.

גילוח

גילוח מציע דרך קלה להשגת גוף חלק משיער. כדי ליהנות מחוויית גילוח נעימה יותר, מומלץ להתרחץ במים חמים לפני הגילוח שיפתחו את נקבוביות העור, להקפיד להתגלח בכיוון צמיחת השיער, להשתמש בסכין גילוח באיכות טובה, ולא לפעול בפזיזות ובמהירות תוך כדי התהליך.

מכשיר גילוח חשמלי

יש הטוענים שמכשיר גילוח חשמלי הוא חובה בערכת הטיפוח של הגבר. לכול גבר יש מכשיר שכזה וכל אחד השתמש בו בשלב מסוים בחייו. השימוש במכשיר החשמלי מציע דרך קלה ומהירה להיפטר משיער הגוף. מכשיר שכזה מושלם לגבר המתחיל חסר הניסיון בהסרת שיער מהגוף כי הוא מגן עליו מפני פגיעה עצמית.

שלא כמו השימוש בסכין גילוח, המכשיר החשמלי מאפשר לכם לשלוט באורך השיער שאתם רוצים לגזום והוא לא מגרה את העור. אם יש לכם עור רגיש, זו עשויה להיות הדרך הטובה ביותר להתחיל להסיר את שיער הגוף. אמנם, זה לא ייתן לכם עור נקי לגמרי משיער אבל ממנה תוכלו להתקדם לשיטות אחרות להסרת שיער.

קרמים להסרת שיער

קרמים להסרת שיער מציעים לכם דרך להסרת שיער מהגוף ללא כאבים. הם מגיעים בצורה של קרם או ג׳ל שמורחים על פני העור. למוצרים אלה יש תכונות הגורמות לשחרור שיער הגוף מהשורש ולנשירתו. בדרך כלל, יש להשהות את הקרם על הגוף בין 10 ל-15 דקות.

לפני הטיפול, ערכו ניסוי ובדקו שהקרם לא גורם לפריחה על העור. במקרה של אדמומיות, גירוד או שלפוחיות, שטפו את הקרם מהעור. בנוסף, אל תשתמשו בקרמים אלה יותר מפעם בחודש.

הסרת שיער בלייזר

הטיפול בלייזר כולל הפעלת קרן לייזר המחממת את זקיק השיערה ומכניסה אותו לשלב גדילה רדום. כיוון שתוצאות הטיפול בלייזר תלויות בגוון העור והשיער שלכם, תצטרכו לברר קודם אם אתם מועמדים טובים להליך זה. הסרת שיער בלייזר מציעה הפחתה קבועה של כמות השיער ואורכו, אבל זו גם שיטה יקרה יותר.

ככול שתעברו יותר ויותר טיפולים בלייזר, תצטמצם צמיחת שיער הגוף שלכם. המשמעות היא שאם אתם לא רוצים להיפרד משיער הגוף לנצח, שקלו אם אפשרות זו טובה לכם.

אלקטרוליזה – Electrolysis

בטיפול זה מוחדרת מחט דקיקה לכל זקיק של שערה בודדת, וגורמת לזעזועי חשמל זעירים שהורגים את התאים המעורבים בצמיחת השיער. ברגע שהתאים נעלמים, אף זקיק שיער לא יכול לשוב ולצמוח. טכניקה זו מציעה תוצאות קבועות, אבל היעילות והתוצאות משתנות מאדם לאדם.

טיפול זה אידיאלי לסידור הגבות ולהסרת שיער מהגב, מהצוואר ומשיער שצומח באופן מפוזר באזורים שונים בגוף. שיטה זו יקרה יותר וגוזלת זמן רב, ולוקח כשנה עד שכל שיער הגוף מועלם באופן מוחלט.