מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עולה בקמפיין קיץ 2010, תחת הססמא "סיגל באה לעבודה" הקמפיין עולה בהשקעה של כמיליון שקל, והינו המשך של קמפיין החורף "45H", שהשיק את מיצוב האופנה לשעות העבודה. הקמפיין יכלול קטלוג בדיוור ישיר, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, פעילות אינטרנט, פייסבוק ורשתות חברתיות ונק"מ

כלים

הקמפיין, העולה תחת השם "סיגל באה לעבודה", הינו המשך של קמפיין החורף "45H" ופעילות הפייסבוק של המותג, הפונים במובהק אל האשה העובדת ומציעים לה פתרונות לבוש מוקפדים ומעוצבים לשעות העבודה שילוו אותה גם לשעות הפנאי.

במסגרת חשיבה אסטרטגית מעמיקה, שכללה מחקר שוק וקבוצות מיקוד, ובמסגרת תהליך רצוף של הקשבה למגמות נשיות ותובנות נשיות, זיהה המותג סיגל דקל צורך אמיתי בשוק ומשבצת שיווקית פנויה, ובחר במיצוב המובהק של בגדים שמתאימים לשעות העבודה. מזה כמה חודשים, עושה המותג פעילות ממוקדת ופונה לבחורות ונשים עובדות.

סיגל דקל: "זיהינו שינוי אמיתי בתפיסה הצרכנית הנשית וטשטוש ההבדלים בין בגדי יום וערב. נשים מבקשות היום בגדים שילוו אותן לאורך שעות היום, ויתאימו הן לסביבת העבודה המוקפדת והן לשעות הפנאי לאחר מכן. זו נישה חדשה ומאתגרת ששמחתי לחקור ולתת עליה מענה".

למעצבת סיגל דקל רשת בת 14 חנויות בארץ ואחת בארה"ב, ובגדיה משווקים לכ-60 חנויות אופנה ומעצבים ברחבי הארץ. כמו כן, היא מייצאת לכ-100 נקודות מכירה בארה"ב, קנדה ואירופה, שם נמכרים בגדי המעצבת בבתי כלבו וחנויות מעצבים יוקרתיות בערים המרכזיות.