המועמדים שעומדים כיום בפני בחירות לרשימות המפלגות מנסים למצוא גימיקים מעניינים לפרסום ולכן פונים למיני מדיות לא מסורתיות. אפשר להכריז על מותו של הפלייר הישן והטוב.

בזמן שכולם מחלקים סרטים, מדבקות , סיכות ועוד שלל מוצרים מיושנים- תמי זנדברג, חברת מועצת העיר תל אביב יפו שהתמודדה על מקום ברשימת מרצ, החליטה ללכת על קונספט חדש ומקורי והוא כוסות שתייה ממותגות עם שמה שחולקו לכל הבאים להצביע אתמול בבחירות לרשימת מרצ.

המתפקדים כבר לא מתרגשים מדף נייר צבעוני אלא מחפשים את הדבר הבא שיקרוץ להם. לאור זאת נוצר שיתוף פעולה בין חברת מועצת העיר תל אביב יפו וחברת ""Freecups שיזמו רעיון ייחודי ומקורי לשיווק.tamar_cup_sample

זנדברג התחברה למיזם המצליח ""Freecups שכבר הספיק לעבוד עם חברות גדולות כמו מפעל הפיס וקפה ג'ייקובס.

לבוחרים יש כחמש עשרה דקות להתרשם מהמסרים של תמי זנדברג בדרכם להצביע בפריימריס באמצעות כוסות הקפה שחולקו על ידה במהלך הבחירות שהתנהלו אמש.

איציק  קאמיליאן, מנהל שיווק ""Freecups: "אנחנו שמחים לעשות שיתוף פעולה עם תמי זנדברג שראתה את הפוטנציאל שטמון בחברתנו.

עד כה עשינו פרויקטים משותפים עם המגזר העסקי, ואנחנו שמחים על כך שגם במגזר הפוליטי מבינים את הכח השיווקי של המוצר שלנו"

תמי זנדברג:" ביום הבחירות חילקנו כוסות קפה ממותגות. מבחינתי זו דרך מאוד נעימה, מעניינת וחדשה שמטרתה להעביר את המסר שלי בצורה בלתי אמצעית שנותנת משהו לציבור. זה מתאים במיוחד למקומות שמצריכים להעביר מסר פרסומי פוליטי בצורה נעימה ולא מעיקה. "