אם חשבנו שעד כה הטכנולוגיה מתקדמת מהר, אז תרשו לנו להזכיר לכם שההתקדמות היא אקספוננציאלית, מה שאומר שמי שלא עוקב בדריכות ומתאים את מהלכי הקידום העסקיים שלו בהתאם ימצא את עצמו מהר מאוד רחוק מאוד, רחוק אקספוננציאלית, מהמתחרים שלו שכן טרחו לקדם. כדי להישאר עם היד על העליונה, ולמנף את עולם השיווק המודרני כמו שצריך, אתם חייבים להכיר 4 ערוצי שיווק שיחדיו מהווים את הבסיס השיווקי החזק ביותר לכל עסק. השילוב של ארבעת הערוצים הללו מייצר נוכחות דיגיטלית משמעותית במיוחד לעסק שלכם, בין אם הוא אינטרנטי או פיסי בעולם, ובין אם מדובר במוצר או בשירות.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

נעים להכיר: הבסיס לקידום העסק שלכם!

  1. טיקטוק – מרשת חברתית קטנה לתופעה עולמית שהפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים של הלקוחות שלכם, בכל גיל ובכל מקום. הרשת החברתית הזו כבר מזמן לא מהווה מקום מפגש לילדים בלבד, ואחוז גבוה מאוד של משתמשים הוא דווקא מבוגרים מעל גיל שלושים. קידום של העסק שלכם בטיקטוק הוא מהלך חיוני שחושף את העסק לקהל פוטנציאלי אדיר. הסטטיסטיקה ברורה – אנשים רוכשים דרך הרשת הזו, ובכמויות הולכות וגדלות.
  2. אינסטגרם – או כמו שקוראים לה בחיבה "אינסטוש", היא רשת חברתית המבוססת תמונות וסרטונים קצרים, ומאפשרת למי שעובד איתה לפרסם את התוכן הדיגיטלי בצורה ממוקדת במיוחד. קל מאוד לדייק את קהל היעד לפרסום שלכם, ובכך למקסם את ההשקעה בכל סרטון או תמונה. אינסטגרם שניה רק לפייסבוק בכמות המשתמשים היומית, ולכן הנוכחות שם מחייבת.
  3. יוטיוב – רשת הסרטונים הישנה והטובה נחשבת לחלק בלתי נפרד מרשת האינטרנט, ולמרות כל המתחרים היא עדיין, וככל הנראה לתמיד, חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. יוטיוב, השייכת לגוגל, מהווה ערוץ קידום איכותי בצורה קיצונית, ולא, אתם לא חייבים להיות מומחים לווידאו כדי להצליח ביוטיוב.
  4. פייסבוק - אי אפשר להתעלם מהרשת החברתית הגדולה בעולם, וגם למה להתעלם ממנה? נתחיל עם החיסרון הגדול של שיווק בפייסבוק, וזה העלות. כולם רוצים לפרסם בפייסבוק, אז המחיר עולה בהתאם, כי חוקי השוק ממשיכים גם ברשת. היתרון הוא שכולם גם נמצאים שם, ומי שיודע לעבוד עם שיווק בפייסבוק, בשילוב שלושת הערוצים האחרים, ייצא מנצח, ובפער עצום על המתחרים.

שיווק חכם – שיווק משולב!

ארבעת הרשתות הללו הן רשת הביטחון של העסק שלך, והדרך הנכונה לשווק כיום. סלטק תקשורת מציעה לכם מהלכי פרסום ושיווק מתקדמים בארבעת הרשתות הללו, לצד טוייטר וטלגרם, עוד ערוצים שעובדים יפה, בייחוד בשילוב עם שאר הערוצים.

אולי הדבר החשוב ביותר לזכור כאשר ניגשים למהלך שיווק מקוון זה שחייבים לשלב כמה שיותר ערוצים, כדי ליצור אפקט שיווקי חזק. שיווק עובד בסופו של דבר על צריבת המותג שלכם במודעות של הלקוח, ובשביל זה צריך חשיפה מרובה ככל הניתן. השיווק ברשתות הללו יוצר בדיוק את האפקט המבוקש, לכל עסק מכל סוג.