לא מעט אנשים בישראל מתעניינים באפשרות של לקבל רישיון נשק, ולכל אחד יש לכך סיבה אחרת. הסיבה הנפוצה ביותר להוצאת רישיון כזה היא הגנה עצמית, ואם גם אתם מתעניינים בתחום, קחו בחשבון שיש חוקים ונהלים ברורים בנושא. למשל, חובה על האדם שמבקש להוציא רישיון כזה להיות רשום במרשם האוכלוסין של המדינה, בין אם זה בתור אזרח ישראלי ובין אם זה בתור תושב קבע. חשוב לדעת, בנוסף, שיש גם מגבלת גיל בנוגע לנושא של הוצאת רישיון לאחזקת נזק. למשל, אם מדובר על אדם בן 18, הוא יוכל להוציא רישיון כזה אם שירת בשירות סדיר בצבא.

מקור:PIXAPAY
מקור:PIXAPAY

האם ניתן לחדש את הרישיון?

במידה ואתם באופן אישי כבר הוצאתם בעבר רישיון וכעת מעניינת אתכם האפשרות של חידוש רישיון נשק, חשוב שתדעו גם בנושא הזה דבר או שניים. אנשים נוטים לחשוב לעיתים שאם כבר יש להם רישיון, הם לא יצטרכו לחדש אותו אך בפועל זה לא מדויק. כל שלוש שנים צריך לחדש את הרישיון, ויתרה מכך, יש לחדש אותו כשלושה חודש לפני שתוקפו פג. בדרך לחידוש הרישיון צריך גם לשלם אגרה וצריך לקבוע מועד לעשות מטווח. יש למלא טופס לרישיון של הרישיון וצריך גם למלא הצהרת בריאות.

בחירת נשק לרכישה

כבר יש לכם רישיון? או שאולי חידשתם אותו וכעת אתם גם רוצים לרכוש נשק? אם כך, כדאי שתדעו שיש אפשרויות שונות ומגוונות. אם חשוב לכם לרכוש נשק שנמצא בשימוש של כוחות הביטחון, אין ספק שהאפשרות של גלוק היא בחירה טובה. מדובר על נשק איכותי במחיר נוח, כך ששווה לכם להגיע, לעבור מטווח ולראות האם הוא מתאים גם לכם. יש לקחת בחשבון את העובדה שקיימים דגמים שונים של גלוק ומחירים מגוונים. לכן רצוי תחילה לבחון את האופציות הזאת וגם להחליט, פחות או יותר, כמה תהיו מוכנים להשקיע. רכישת נשק זה לא עניין של מה בכך ורצוי מאוד לפנות אל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום כדי לקבל מהם ליווי מקצועי לכל אורך הדרך.