אודם - רובי  , אבן הולדת חודש יולי. מחפשים תכשיט רובי מרהיב בסגנון קלאסי ועדכני יחד ?

קרדיט תמונה יח"צ
קרדיט תמונה יח"צ

תכשיטי רובי מבית פרנקו אורו תכשיטים , מייצרים מתנות עבור היום המיוחד שלך .

אבני חן החגיגיים הללו מסמלים כוח ותשוקה . אפשרות נועזת להענקת מתנה ל יום נישואין , יום הולדת , ואירועים מיוחדים שונים וב- פרנקו אורו תכשיטים תמצאו מגוון עשיר ונוצץ של תכשיטי רובי בכל סגנון, צבע או גודל.

מדוע כדאי לכם לבחור בתכשיטי רובי ?

אבני רובי נחשבות כאבנים יקרות ערך .

סגנון תכשיטים בשילוב אבני רובי בולט מבין שאר אבני החן בשל צבעו האדום העמוק .בנוסף , הן בין אבני החן הנחשקים ביותר עם דרגת קושי 9 בסולם -״מוס”.   (יהלומים 10)

מנעד הצבעים של אבני הרובי נע בין ורוד רך לגוון דם .

תכשיט רובי הוא מתנה מושלמת לחגים בצבעו האדום הקסום , אבן חן זו היא בצבע האהבה ,התשוקה  ובכל ההיבטים נחשבת כאבן הרומנטית ביותר . תכשיטי אבני רובי הן מתנה נהדרת לכל מי שנולד בחודש יולי .

צבעי הרובי

העמידות והקשיחות של אבני רובי הופכות אותם לאבן חן אידיאלית ללבוש יומיומי והם נראים מעודנים בכל צורה, בין אם משלבים אותם כזוג  עגילי רובי, טבעת רובי, צמיד רובי או שרשרת רובי,.כשזה מגיע לבחירת אבן החן שלך, חשוב לשים לב לגוון  האדום של אבן זו מאחר והוא ה- מאפיין ייחודי שלה בשילובי תכלילי הצבעים המשניים שלה.

רובי סגנונות תכשיטים

תכשיטי זהב ויהלומים משובצים עם אבני רובי נראים יפה ובולטים  במיוחד תבחרו לענוד אותם.  אם את רוצה לשפר את המראה שלך לאירוע ערב, בחרי בעגילי רובי נתלים ולמראה אלגנטי יותר , בחרי בזוג עגילי רובי צמודים לאוזן שרשראות רובי , שרשרת רובי סטייטמנט(תליון גדול)  היא בחירה מצויינת לשלב עם בגדים בגוון כהה / שחור למראה הכללי. ,בעוד שתליון רובי קטן יותר ידגיש את איזור הצוואר והכתפיים שלך.צמיד רובי  יוצר חלק מרכזי ומהמם בשילוב עם התלבושת הנכונה. הקפידי לענוד את הצמיד שלך עם חולצת שרוולים קצרים או חולצה עם שרוולים שמגיעים לאמצע האמות.

איך תשמרו על תכשיטי הרובי שלכם ?

כדי להבטיח את אורך החיים והיופי המתמשך של תכשיטי הרובי שלכם , צריך לדעת איך לטפל בהם.   כמה טיפים בסיסיים יכולים לעזור לך לשמור על היופי והברק של האבן כך שהיא תוכל להחזיק מעמד לדורות :

הדרך הטובה ביותר לנקות תכשיטי רובי היא עם מים חמים , סבון ומברשת שיניים רכה . אין צורך להשרות את תכשיטי הרובי ויש להימנע מחומרי ניקוי קשים.  לעולם אין לטבול רובי בכל סוג של חומרים ממיסים חזקים כמו; אלכוהול, אצטון, חומצה  או מדלל צבע.

ברוב המקרים אין צורך לפרק  את הרובי משיבוץ כדי לבצע תיקונים לתכשיטים ( תיקון מידה , קיצור צמיד ועוד...) יש לבצע תיקונים על ידי צורף מקצועי.  מומלץ לבדוק את תכשיטי הרובי אחת לשנה.

רצוי לאחסן תכשיטים בתאים  או קופסאות  נפרדות. לנקות ולבדוק  את התכשיטים לעתים קרובות כדי לוודא שהאבנים אינן רופפות ונראות בטוחות.

להימנע מ לענוד תכשיטים ב- עבודות בית, נקיון וגינון .

עוד על אבני רובי - בין המפורסמות

במשך מאות שנים נחשב האודם למלך כל אבני החן. לכן, אין פלא שאבני החן הללו היו אבני החן הפופולריות ביותר בקרב נשים מלכותיות ואנשים מפורסמים. יופיו וערכו היו רצויים ביותר מאז ימי הביניים ועדיין מבוקשים מאוד היום. בלי להכביר מילים, בואו נסתכל על תכשיטי האודם המפורסמים ביותר בעולם ויופיים שאין לעמוד בפניהם:

שרשרת רובי ויהלומים של אליזבת טיילור שעוצבה על ידי קרטייה, היצירה המדהימה הזו מציגה אומנות מדהימה וצורה חדשנית. מייק טוד העניק את שרשרת האודם והיהלומים הזו לאשתו ולשחקנית המדהימים, אליזבת טיילור. בדצמבר 2011, השרשרת שלה נמכרה במכירה פומבית בכריסטיס תמורת 115,932,000 דולר. זה הפך למכירה הפומבית של התכשיטים היקרה ביותר בהיסטוריה, וההכנסות הלכו לצדקה.

שרשרת הרובי של המלכה אליזבת השנייה .