אין ספק כי הקורונה היא אחד הדברים הקשים ביותר שקראו לאנושות בזמן האחרון. המגפה הזאת שינתה את העולם מן הקצה אל הקצה והיא קטלנית ואסור לזלזל בה. הקורונה השפיעה על כל כך הרבה תחומים כמו תרבות, ספורט, פוליטיקה ותחבורה אך ללא ספק השינוי הגדול ביותר שהביאה עמה הקורונה קשור אל עולם התעופה. בזמן הקורונה היו עשרות מדינות אדומות שאסור היה לטוס אליהן וכעת עולה השאלה האם יש עדיין את המושג הזה מדינה אדומה?

אם כן כיום יש מדינות מועטות אשר השאירו את הסמן האדום אך בכל מקרה אם אתם טסים לחו"ל כדאי לכם לברר האם המדינה היא אדומה ומה הם כללי הקורונה בה. כך תטוסו ללא חשש ותדעו כי אין מניעה להיות במדינה זו.

מדוע כדאי לי לטוס עם סוכן נסיעות?

לאור הקורונה וההכרזה על מדינות אדומות אפשר לראות כי היו המון בביטולי טיסות או שינויים לפני הטיסה לחו"ל אל מדינה אדומה. העניין הוא שאם אתם מזמינים כרטיס טיסה לא תמיד אתם יכולים לבטל אותו או לקבל עליו החזר וזו בעיה חמורה.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי ההגנה הטובה ביותר לכך היא לטוס עם סוכן נסיעות. אם אתם טסים עם סוכן יש לכם כתובת שאליה אתם יכולים לפנות והוא יכול להחזיר לכם את הכסף לא רק על הטיסה אלא גם על המלונות. יכול להיות שיהיה קצת יותר יקר להזמין כרטיס עם סוכן נסיעות אך ללא ספק זו השקעה משתלמת ביותר ואופציה מעולה לכל אחד ואחד מכם.

על מה אני צריך לחשוב אם אני טס אל מדינות אדומות?

נאמר כי החלטנו לטוס אל מדינות אדומות מה זה אומר מבחינתנו ומה אנו צריכים לעשות בצורה שונה מאשר לו היינו טסים אל מדינה ירוקה. אם כן אם אתם טסים אל מדינה אדומה אתם צריכים קודם כל לבחון מה הדרישות לכניסה ויציאה מאותה מדינה.

האם אנו צריכים לעשות בדיקות לפני הטיסה? האם אנו צריכים להיות בבידוד לאחר הטיסה? האם יש מגבלות על התקהלות בחללים סגורים? האם יש חובת עטית מסכות? כל השאלות הללו חשובות ביותר וכדאי לברר אותן לפני הטיסה מכיוון שהדבר ישפיע על השאלה האם כדאי לכם לטוס אל אותה מדינה או שמא כדאי לבחור לטוס אל מדינה ירוקה?

רוצים לטוס? שימו לב לזמני ההמתנה בשדה התעופה

בין אם אתם טסים אל מדינות אדומות או אל מדינות ירוקות עליכם לקחת בחשבון כי זמני ההמתנה בשדה התעופה הם גבוהים מאוד. יכול להיות שבמדינה אדומה זמני ההמתנה בשדה התעופה יהיו קצרים יותר בגלל שיהיו פחות תיירים אך לא כדאי לבנות על כך וכדאי להגיע תמיד לשדה התעופה כמה שעות מראש.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY