אחת מהמשימות הכי קשות תהיה לנסות לשמור על שגרה עם הסתיידות בכתף. ההסתיידויות מביאות איתן כאבים עזים, כאלה שימנעו מכם להזיז את הכתף. הבעיה העיקרית היא שעל מנת שתוכלו לבצע פעולות שונות תהיו מחויבים להזיז אותה. כתוצאה מכך תמצאו את עצמכם תקועים מבלי יכולת לעשות פעולות שאתם רגילים לעשות. אז איך נכון להתמודד עם הסתיידות באזור הכתף? האמת היא שיש כמה פעולות שיכולות להקל על המגבלה. עד שלא תמצאו טיפול יעיל הכאבים עדיין יהיו, אך בצורה הרבה פחות מורגשת. כל עוד תצליחו לשמור על השגרה אתם תהיו המרוויחים הגדולים מכל העניין.

כלים
קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

תיקחו מנוחה בעת הצורך

אתם מרגישים כי הכאבים בכתף רק הולכים ומחמירים? הסתיידות בכתף היא לא דבר נעים בלשון המעטה. לכן אנו מציעים לכם לקחת מנוחה כאשר אתם מרגישים שהמצב מחמיר. אתם מרגישים את התחושות בצורה הכי טובה, לכן תדעו מה יהיה הכי נכון לעשות. מנוחה תהיה נכונה על מנת להקל על הכאבים עד כמה שאפשר. אחרי שתנוחו זמן מה תוכלו לראות כי הכאבים של ההסתיידות עברו, ומיד תוכלו להמשיך בשגרה. כמובן שתמיד תצטרכו להיות קשובים לגוף שלכם שיכול לאותת לכם כי הגיע הזמן לקחת צעד לאחור. זה נכון במקרה של הסתיידות, אך זה גם יהיה נכון בעוד כל מיני מקרים אחרים.

תשתמשו במשככי כאבים

הבעיה המרכזית עם הסתיידות בכתף היא שהכאבים יכולים להיות בלתי נסבלים. על מנת שתוכלו לשמור על שגרה רגילה יהיה עליכם להשתמש במשככי כאבים. כיום תוכלו למצוא מבחר עשיר של משככי כאבים בהתאם לעוצמת הכאב המורגשת. מוטב כי תתייעצו עם הרופא שמלווה אתכם על מנת לבחור את משכך הכאבים הנכון. יש כאלה שאמורים להיות יעילים בהרבה להתמודדות עם הסתיידויות בכתף. כמובן שאם בחירה אחת לא עושה את העבודה, תמיד תוכלו לעשות בחירה אחרת. הכי חשוב שלצד הכאבים תוכלו לנסות לשמור על שגרה רגילה עד כמה שאפשר. מבלי שתמצאו את עצמכם מחמירים את המצב עוד יותר, הוא גם ככה חמור בפני עצמו.

תעשו פיזיותרפיה ותרגילים

על מנת שתוכלו לראות את האור בקצה המנהרה יהיה עליכם לבחור בטיפול הנכון. קיימות לא מעט טכניקות שונות שאמורות לסייע לכם להתמודד עם הסתיידות בכתף. עם זאת פיזיותרפיה ותרגילים שונים יכולים להביא לשיפור משמעותי בהרגשה האישית. ישנם תרגילים שונים ופעולות שונות שמיועדים בדיוק לבעיה הספציפית הזאת. אם תשבו בבית מבלי להזיז את הכתף המצב עשוי רק ללכת ולהחמיר ככל שעוברים הימים. לפיכך מנוחה צריכה להיעשות בזמן הנכון, ופיזיותרפיה צריכה להיעשות בזמן הנכון. כל דבר אמור להשתלב בזמן האידיאלי על מנת שהוא יספק את התמורה שהוא אמור לספק. בסופו של יום השילוב הנכון יוביל אתכם לראות את התוצאות הרצויות.