עט עם לוגו הינו מוצר שימושי שישרת את העובדים, הלקוחות ואולי החשוב מכל – את העסק שלכם, בצורה האפקטיבית ביותר ובעלויות נמוכות. בכל רגע נתון אדם מבקש לקנות עט עבור מגוון מטרות, מה שמוכיח שאף אחד לא ימהר לזרוק עט ותמיד ישמור אותו למקרה בו יצטרך לעשות בו שימוש. בימינו, עט הוא מוצר שלא אבד עליו הכלח, זאת על אף השימוש בטלפונים ובמחשבים כמאגרי מידע ותמיד הוא ישמש אותנו בעבור צורך בחתימה, במילוי מרשמים או טפסים, בכתיבה של מכתב אהבה, בברכה אישית וכו'.

כלים
קרדיט תמונה סי די פלוס עוסקת בשיווק מוצרי פרסום וקידום מכירות לעסקים
קרדיט תמונה סי די פלוס עוסקת בשיווק מוצרי פרסום וקידום מכירות לעסקים

עט עם לוגו נחשב למוצר פופולרי ביותר בתעשייה של ימינו, בתי עסק, מוסדות ציבוריים, משרדים וחברות  -כולם כאחד יהיו מעוניינים להחזיק בעטים שעל גביהם מפורסם הלוגו שלהם, שכן מדובר במוצר פרסומי שניתן לספק ולשווק אותו בהיקף נרחב, הוא שמיש בכל מקום, פונה לקהל מגוון של לקוחות ויש לו תוחלת חיים ארוכה במיוחד. במאמר זה נרחיב אודות הדפסה על עטים עם לוגו, למי הם מיועדים והיכן מומלץ לחלק אותם.

עטים ממותגים – כרטיס ביקור לכל דבר!

היום כבר אין צורך בחלוקה של כרטיסי ביקור שבין כה וכה הולכים לאיבוד בין כל הכרטיסים ונזרקים בסופו של דבר לפח. העט מחליף את מקומם כשהוא נתפס, לא רק כפריט שימושי אלא כמוצר פרסומי לכל דבר שמצריך חשיבה והתאמה ייחודית באמצעות חברה מקצועית בתחום. חברות ובתי עסק יבזבזו הון תועפות על שיווק ופרסום ברשת ובעיתונים ובכל מיני מגזינים בעוד הדפסה על עטים עם לוגו תהווה מענה פשוט, מהיר ולא יקר -  עט שינציח את החברה ובית העסק.

מוצרי פרסום ומתנות ללקוחות בכנסים ותערוכות

הדפסת לוגו על עט תייצג גם אחידות בחברה, בין אם זה עבור העובדים או בין אם זה מול הלקוחות. כידוע, כנסים ותערוכות הם דרך מופלאה לחשוף רעיון או מוצר וליצור אינטראקציה חברתית בין אנשים. כמו כן, כנסים ותערוכות הם גם פלטפורמה מעולה לחלוקת מתנות עם לוגו החברה, הנגשה של מוצרים חדשים לשוק, שיווק מוצרים שכבר קיימים, חיזוק הקשר בין הספק ללקוחות שלו, גיוס של עוד לקוחות חדשים וכד'. אם בעבר כל מה שעשינו במסגרת כנסים זה לחלק שתייה וקצת כיבוד, הרי שהיום כנס יהיה הרבה יותר מושקע ויכיל ארוחות גורמה מקייטרינג מובחר ומגוון של  מוצרי פרסום, מתנות לעובדים או מתנות ללקוחות בכנסים ותערוכות, בדיוק כמו עט עם חריטה של הלוגו של החברה.

בשל הטכנולוגיה שמתפתחת כל הזמן, תהליך ההדפסה על עטים הינו תהליך קצר ודי פשוט, ניתן להדפיס את הלוגו או כל מסר שמעוניינים להעביר ללקוחות על ידי הדפסה עם חריטה מהירה שתתבצע במספר קליקים. כל חברה ובית עסק מכירים הכי טוב את פועלם והם אלה שיחליטו מה אופי וסגנון הכיתוב שיהיה חרוט על העט לפי החזון שלהם ולכלל המטרות שלהם, בהתאם לזאת יהיה חשוב שמנהלי החברה יהיו שותפים לתהליך העיצוב של עטים הממותגים. ניתן למצוא מגוון של עיצובים, גוונים ורעיונות על מנת שהעט יצא מדויק, מקורי ואיכותי ויאפשר שימוש לאורך זמן.

כיצד מתבצעת ההדפסה?

הדפסות על מוצרים הינו מונח רחב שנעשה בו שימוש תדיר בתעשייה של ימינו. בכל הנוגע להדפסה על עט, ישנן כמה סוגי הדפסות שיקבעו בהתאם למוצר עצמו, כמו למשל עטים שמנים וגדולים לעומת עטים שהם יותר קטנים ודקים, כל עט יצריך התאמה ייחודית. לפני כן, מבצעים עריכה ומתאימים את הלוגו בהתאם למידות הנדרשות, לרוב המידות הם בגובה של 9 מ"מ וברוחב 40 מ"מ. הדפסה תתבצע בשיטה של טמפון שבה מיצרים גלופה עם הכיתוב והלוגו כשהמכונה שואבת את הצבע מהגלופה על ידי כרית סיליקון ייעודית ומטביעה את הכיתוב על גבי העט. שיטה זו מהירה ומגיעה לרזולוציות  מדויקות. היה ומעוניינים להדפיס על עטים בהיקף, משמע שההדפסה תקיף את כל העט – ניתן לעשות שימוש בשיטת הדפסה של דפוס משי שבה העט מונח על מתקן שמסובב אותו ותוך כדי הסיבוב מתבצעת ההדפסה - שיטה זו מתאימה לעטים שיש להם צורה אחידה.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים