האינטרנט, כבודו במקומו מונח אך כאשר רוצים להגביר את כמות המכירות לא מספיק רק לפרסם ולהגיע ללקוחות מתעניינים. יש לעבור את כל שלבי המכירה הטלפונית ולעיתים גם לתאם פגישה פנים אל פנים. לכן, שיחות המכירה הטלפוניות הן חלק מהותי בהצלחה של החברה. איך עושים זאת נכון? משתמשים במיקור־חוץ.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

חברה מקצועית יכולה להגדיל את אחוזי הסגירה שלכם

אם אתם מוציאים אלפי שקלים על פרסום לחודש ולא מצליחים למכור, חבל על הסכום שמושקע בפרסום. יותר יעיל למצוא את האדם הנכון שיכול להציג את החוזקות של המוצרים והשירותים שלכם באופן מיטבי. נכון, קשה מאד למצוא היום אנשי מכירות טלפוניים טובים, ולכן חברת טלמרקטינג מקצועית תוכל לעשות זאת עבורכם.

הטלפנים העובדים בחברה זו עוסקים מדי יום בשירותי טלמיטינג (תיאום פגישות) וכן שיווק טלפוני. הם יודעים מהן המילים הנכונות שהלקוחות ירצו לשמוע כדי להתקדם לסגירה, ויודעים מתי הזמן הנכון לבקש את כרטיס האשראי מהלקוח. כך, מאותה רשימת מתעניינים שקיבלתם באמצעות הפרסום תוכלו להפיק יותר מכירות.

שיווק באמצעות שיחות קרות

דרך נוספת להגיע ללקוחות מתעניינים היא באמצעות פנייה יזומה לקהל היעד שלכם. אתם יכולים להתקשר בעצמכם לרשימה או לתת את המשימה לחברה בעלת ניסיון בתחום. שיחות קרות נחשבות לחלק הקשה ביותר בשיווק טלפוני משום שהלקוחות הפוטנציאליים מעולם לא שמעו על המוצר קודם לכן. זוהי הפעם הראשונה שהם נחשפים אליו, ולכן מרביתם יסרבו לקבל פרטים נוספים.

עם זאת, באמצעות פרויקט טלפוני כזה ניתן לגלות את הלקוחות הפוטנציאליים שלא חשבו מעולם על השירות שלכם או לא הכירו אותו. לקוחות אלה יכולים להוות הבסיס האיתן של החברה ולהמשיך לצרוך ממנה שוב ושוב. אם אתם פונים לבתי עסק, למשל, ומציעים דיו למדפסת אתם יכולים לשמוע עשרות פעמים לא, אך העסקים שכן יבחרו לצרוך את השירות יכולים להיות לקוחות נאמנים שרוכשים מכם במשך שנים.

לכן, שווה להעסיק טלפנים באמצעות חברת טלמרקטינג מנוסה, שיוכלו לבצע את השיחות הללו ואינם נרתעים מכמות גדולה של סירובים.

מדוע כדאי להשתמש בשירות טלמרקטינג חיצוני?

ישנן סיבות רבות לשכור את שירותיה של חברה חיצונית. הראשונה - אינכם צריכים להעסיק עובד קבוע בחברה ולשלם את כל התנאים הסוציאליים שלו לאורך זמן. אתם יכולים לבחור לבצע פרויקט מכירות לחודש או חודשיים ניסיון ולאחר מכן להפסיק את ההתקשרות עם החברה. בנוסף, אם אתם מוכרים שירות או מוצר עונתי שרלוונטי רק לתקופה מסוימת, תוכלו להשתמש בצוות גדול של טלפנים לזמן קצר, לבצע כמות גדולה של מכירות ולאחר מכן לעצור את השירות עד לעונה התוססת הבאה.

לצד כל אלה, טלפנים המועסקים בחברת טלמרקטינג יודעים כבר את רזי המכירות ואינכם צריכים להכשירם בתחום. הם לומדים את הפרטים הרלוונטיים לפרויקט שלכם, ולאחר מכן יכולים למכור כבר באותו היום.

מלבד כל זאת חברות טלמרקטינג מנוסות מביאות עמן גם סיסטם קבוע של הכשרה וניהול שוטף של הצוות, מערך טלפוניה ומשלוח אי־מיילים, אפשרות להתקשרות עם הלקוחות לשיחות פולו אפ נוספות ומערך שירות של שיחות נכנסות. כל אלה, הופכים את המותג שלכם למוביל בתחומו. לחברות רבות יש גם מערכות מחשוב כמו תוכנות CRM או רישום מסודר של הלידים שיאפשר לכם מעקב בזמן אמת אחר התקדמות הפרויקט.

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך להזניק את העסק במהירות, כדאי להעסיק חברת שירותי טלמרקטינג חיצונית שתבצע זאת עבורכם. באמצעות תיאום פגישות עסקיות, מכירה טלפונית מהירה וניהול מסודר של כל המתעניינים בתוכנה העסק שלכם יכול לגדול פי שתיים בתוך חודשים ספורים.