בימות החורף הקרים והגשומים, מאוד מפתה להתמכר לפוך החם. כאשר בחוץ מרעימים הרעמים והברקים, אין  יותר קל מאשר להישאר ספונים בבית, מול התנור, עם כוס משקה חם ביד.

כלים
חדר כושר ברחובות
חדר כושר ברחובות

אבל במיוחד בעונה הקרה, כאשר לרוב אנו מרגישים צורך לאכול יותר, חשוב לא להיכנע לנוחות ולשמור על כושר. הליך זה אפשרי, וכל שנדרש  הוא  חדר כושר שמכניס לקצב.

חדר כושר שמציע מגוון פעילויות
לא כל חדרי הכושר זהים אלה לאלה. כדי לשמור על כושר ולהצליח להגיע בקביעות, כדאי לבחור  חדר כושר שמציע מגוון רחב של חוגים ופעילויות. לא לכולם מתאימה הפעילות על מכשירי הכוח והמשקולות. יש כאלה שזה בהחלט יספק אותם, אבל אחרים מעדיפים פעילות מסוג שונה. רוצים להצליח לשמור על הכושר בחודשי החורף? רשמו לעצמכם – חפשו את חדר הכושר שמשלב בין מאמנים מוסמכים ואווירה אנרגטית לבין מגוון ושפע של פעילויות וסוגים שונים של אימונים.

פעילויות ממריצות לחורף חם
אם אתם מתגוררים ברחובות או בסביבה, לא תתקשו למצוא חדר כושר ברחובות שמציע לכם מגוון רחב של פעילויות ממריצות, לחורף חם במיוחד. אם כבר מזמן לא ביקרתם בחדר הכושר, נספר לכם על כל האפשרויות שיעזרו לכם לשמור על המשקל, לחזק את השרירים, להשיג מבנה מחוטב וחיים בריאים.
אימון חופשי במגוון מכשירים – חדר כושר מעולה יציע למתאמנים אזור רחב ידיים ובו מיטב המכשירים החדישים לאימונים. בין המכשירים ניתן למצוא כאלה המיועדים לצורך חיזוק השרירים, כגון מכשירי כוח ומשקולות וכן מכשירים לאירובי כדוגמת הליכונים, טריינרים ואופניים. עזרים נוספים יהיו למשל כדורי כוח, גומיות TRX ואביזרים חדישים נוספים.

אימונים אישיים – אם אתם מרגישים שאתם צריכים את המגע האישי, נחוץ לכם ללא ספק חדר כושר ברחובות שמציע אימונים בשיטה האישית. זו דרך מעולה למתאמנים חדשים וגם לכאלה שרוצים לעבוד באופן יותר מדויק.

שיעורי פילאטיס – מדובר בשיטת אימון המחזקת את השרירים המייצבים והארוכים ומאפשרת השגת תוצאות נפלאות בחיטוב הגוף. אימון זה לא נועד להעניק לכם גוף שרירי אך הוא מחזק ומחטב, מעניק יציבה טובה וממלא את הגוף באנרגיה. האימון מתאים מאוד גם לאנשים שלא מסוגלים להתאמן באימוני כוח רגילים מסיבות בריאותיות.

אימונים בשיטת BODYPUMP – זוהי שיטת אימון חדשה למדי, שנחשבת לדבר החם ביותר כיום. השיטה משלבת אלמנטים אירוביים ואלמנטים של כוח, עם מוזיקת רקע מקפיצה ואנרגטית. אימונים אלה משפרים כושר לב ריאה, שורפים מאות קלוריות בכל שיעור ומחזקים את העצמות ואת השרירים. בנוסף, אימוני כושר אחרים שיכולים לעזור לכם לשמור על הכושר בחורף כוללים את הזומבה הוותיקה והטובה, אימוני ספינינג וכן תרגילים בשיטת ה-TRX. כדאי אף לציין שישנן פעילויות, כדוגמת פילאטיס שיקומי, שיכולות להתאים גם לאנשים המחלימים מפציעה, למתאמנים בעלי מוגבלות וכן למתאמנים בגיל מתקדם.