שר האוצר, משה כחלון: "אנחנו ממשיכים להגדיל את היצע הדירות לשכירות ארוכת טווח בכל הארץ כחלק מהמאמץ הלאומי לפתרון משבר הדיור. הפרויקט מציע דירות ברמה הגבוהה ביותר, בלב המטרופולין ובמחירים מפוקחים, ובכך נותן מענה לצעירי חיפה והאזור כאלטרנטיבה לרכישת דירה. לצד תכנית "מחיר למשתכן", אנחנו נמשיך ונקצה קרקעות לטובת פרויקטים לשכירות ארוכת טווח".

פרויקט אשטרום מגורים להשכרה בחיפה הדמיה- אייל שמואל
פרויקט אשטרום מגורים להשכרה בחיפה הדמיה- אייל שמואל

 

ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "חיפה היא עיר אטרקטיבית לצעירים הודות למחירי השכירות הנמוכים, מתחמי ההייטק הגדלים והשכונות החדשות הנבנות בה. המהפך שמוביל שר האוצר באמצעות פרויקט זה, יבטיח לאורך זמן את הירידה ביוקר המחיה לזוגות צעירים, כמו גם ישלב נוחות ואיכות חיים בשכונת 'נאות פרס החדשה', שממוקמת  בצמידות למת״מ, מתחם ההייטק הגדול בעיר. מיקום אטרקטיבי זה מאפשר נגישות והליכה ברגל למקומות העבודה, לבתי הספר באזור ולגנים״.

רמי נוסבאום, יו"ר קבוצת אשטרום , מסר: "קבוצת אשטרום שמחה להיות שחקנית מרכזית בהקמה של מתחמי שכירות למגורים לטווח ארוך, לצד משרד האוצר, חברת דירה להשכיר ועיריית חיפה. מדובר בפרויקט נוסף של אשטרום המעיד על הקשר החזק של שלה לעיר חיפה, לצד פרויקטים שהוקמו על ידה בעבר".

מנכ"ל דירה להשכיר, עוזי לוי: "אני מברך את הזוכים והזכאים שעלו בהגרלה. זהו הפרויקט השלישי שדירה להשכיר מביאה לשלב האכלוס,  תוך בנייה וגימור גבוהים בפרק זמן קצר. הפרויקט יאפשר לציבור השוכרים לגור בפרויקט מגורים ברמה גבוהה, בשכר דירה קבוע והרבה שקט נפשי".

יו"ר דירה להשכיר, אודי אדמתי: "זהו פרויקט ראשון מבין רבים שיצאו בקרוב באזור מטרופולין חיפה והצפון. הפרויקט להשכרה ארוכת טווח בלב המטרופולין של חיפה יספק לתושבי חיפה והסביבה אלטרנטיבה אמיתית לרכישת דירה. חברת "דירה להשכיר" פועלת להקמת פרויקטים נוספים בערים מרכזיות ברחבי הארץ".

מתוך מאות זכאים שנרשמו להגרלת פרויקט דירה להשכיר בחיפה, המציע דירות לשכירות ארוכת טווח במחיר מפוקח ומוזל ב20% ממחיר השוק, זכו 46 זכאים. ההגרלה התקיימה ב 3.1.18 במשרדי קבוצת אשטרום בתל אביב, בפיקוח עורכי דין ונציגי חברת "דירה להשכיר".

הזוכים המאושרים יקבלו דירה חדשה בפרויקט "אשטרום מגורים להשכרה – נאות פרס" וייהנו מתקופת השכרה ארוכה  בשכ"ד מפוקח בחלוקה ל-3 שנים + 2 תקופות נוספות השמורות כאופציה: 4 שנים + 3 שנים נוספות, סה"כ עד 10 שנים לשוכר/ת. הזוכים בהגרלה יוכלו לבחור את דירתם לפי סדר הזכייה.

מועד מתוכנן לאכלוס הפרויקט בחיפה - מאי 2018.

הזכאים ישלמו דמי שכירות בסך 2,952 עבור דירת 3 חדרים, כולל מחסן ושתי חניות, וכ- 3,232 ₪  עבור דירת 4 חדרים, כולל מחסן ושתי חניות. מדובר בשכ"ד אטרקטיבי ביותר באזור חיפה הקבוע וצמוד למדד המחירים לצרכן. משך תקופת ההשכרה היא 3 שנים והשוכרים יוכלו להאריך אותה בשתי תקופות אופציה בנות 4 שנים ו – 3 שנים נוספות . 138 הדירות הנוספות יושכרו במחירי השוק החופשי בשכר דירה קבוע ויציב למשך 5 שנים וכן תינתן להם תקופת אופציה נוספת בת 5 שנים , באופן שיספק יציבות וודאות למשך כל תקופת ההשכרה.

מיזם "אשטרום מגורים להשכרה – נאות פרס חיפה" מציע לשוכרים דירות חדשות ואיכותיות להשכרה לטווח ארוך. בפרויקט 184 דירות, מתוכן 46 דירות המיועדות למחזיקי אישור זכאות של משרד השיכון.

הפרויקט משווק לציבור, במודל הסטנדרטי של דירה להשכיר, לפיו הדירות מושכרות לתקופה מינימלית של 20 שנה, כאשר 25% מהדירות יושכרו לזכאי משרד הבינוי והשיכון במחיר הנמוך ב – 20% ממחיר השוק.

דיירי הפרויקט ייהנו מיציבות וודאות לגבי תקופת השכירות, דמי שכירות קבועים, דירות מגורים בסטנדרט גבוה, מפרטי גמר איכותיים ורמת תחזוקה אמינה, אשר יבטיחו לדיירים איכות חיים גבוהה.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "חיפה היא עיר אטרקטיבית לצעירים בגלל מחירי השכירות הנמוכים, מתחמי ההייטק הגדלים והשכונות החדשות הנבנות בה. המהפך שמוביל שר האוצר בפרויקט הזה, יבטיח לאורך זמן את הירידה ביוקר המחיה לזוגות צעירים כמו גם ישלב נוחות ואיכות חיים בשכונת נאות פרס החדשה שנמצאת בצמידות למת״מ, מתחם ההייטק הגדול בעיר, מה שיאפשר נגישות והליכה ברגל למקומות העבודה, לבתי הספר באזור ולגנים״.

רמי נוסבאום, יו"ר קבוצת אשטרום: "קבוצת אשטרום שמחה להיות שחקנית מרכזית בהקמה של מתחמי שכירות למגורים לטווח ארוך, לצד משרד האוצר, חברת דירה להשכיר ועיריית חיפה. פרויקט 'נאות פרס' מצטרף לשלושה פרויקטים נוספים בתחום הדיור להשכרה לטווח ארוך בהם זכתה החברה בשנתיים האחרונות: פרויקט המשתלה בת"א, פרויקט הגדנ"ע בדרום ת"א וכן פרויקט קריית היובל בעיר ירושלים. פעילותה הענפה של אשטרום בתחום ההשכרה לטווח הארוך ממחישה היטב את הסינרגיה המיטבית של יכולות הקבוצה לתכנן, להקים ולממן, כמו גם לנהל את הנכסים ולהחזיק בהם לתקופה ארוכה".

עוד מסר נוסבאום: "מדובר בפרויקט נוסף של אשטרום המעיד על הקשר החזק שלה לעיר חיפה. הפרויקט בנאות פרס מוקם לצד פרויקטים שהוקמו או מוקמים על ידה כדוגמת שכונת המגורים 'אשדר טריו', מגדל המפרש, מנהרות הכרמל, וכן 'נמל המפרץ' בחיפה שהנו אחד מן הפרויקטים הגדולים שהוקמו בישראל בתחום התשתיות".

מנכ"ל דירה להשכיר, עוזי לוי:  "אשטרום מגורים להשכרה – נאות פרס חיפה" הוא פרויקט חשוב, בלב אזור הביקוש. הפרויקט הוא הפרויקט השלישי המגיע לאכלוס, במסגרת תכנית הדיור להשכרה לטווח ארוך מבין שורה של פרויקטים העתידים להתאכלס בשנים הקרובות. פרויקט זה מהווה דוגמה לפרויקטים הבאים באשר לרמת הגמר האיכותית של הדירות, המפרט הטכני והשירות לדיירים. מצטרפת לכך העובדה ששכר הדירה קבוע לתקופה ארוכה בחוזים הנחתמים עם השוכרים. אנו רואים כי החברות במגזר העסקי משתתפות במכרזים ומוציאות לפועל את הפרויקטים, וכן ציבור הדיירים מסתער על הדירות. בכוונתנו להביא לשוק מספר גדול של פרויקטים איכותיים בשנים הקרובות".

כמו כן ציין לוי כי "בזמן הקרוב תפרסם החברה מכרזים באזורי ביקוש נוספים,  תוך שימת דגש על תכנון ובנייה איכותית כמו גם קיימות ובנייה ירוקה, בהיקפים משמעותיים, ותוך חסכון משמעותי במשך הבניה ובעלויותיה."

אודות קבוצת אשטרום:

קבוצת אשטרום היא אחת מחברות הבנייה והנדל"ן הגדולות והוותיקות בישראל, עם ניסיון של למעלה מ- 55 שנה באספקת פתרונות איכותיים לכל לקוחותיה. אשטרום מהווה ראש חץ בין חברות הבנייה והנדל"ן ומאז הקמתה ב- 1963 היא מנצלת באופן מיטבי את היתרונות הייחודיים של חברות הבת שלה ומייצרת ערך מרבי למגוון פעילויותיה בארץ ובעולם.