טחנת הקמח הוותיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' בחיפה (הפועלת משנת 1921), משיקה שירות משלוחים של קמחי הטחנה עד הבית. חיפשתם את הקמחים האיכותיים של הטחנה בחנות הקרובה למקום מגוריכם ולא מצאתם? מהיום כבר אין צורך להתרוצץ, הטחנה מפעילה שירות משלוחים עד הבית, בכל רחבי הארץ.

כלים

את טופס ההזמנה הדיגיטלי ניתן להוריד בלחיצה על כפתור עגלת הקניות שבאתר. את ההזמנה אפשר לבצע באמצעות המייל delivery.hagdolot@gmail.com או בטלפון 04-8672137, ולקבל את המשלוח תוך 4 ימי עסקים.

מינימום להזמנה –  10 ק"ג. דמי משלוח: עד 30 ק"ג –  25 ₪, ומעל 30 ק"ג –  40 ₪.

טחנת הקמח הטחנות הגדולות של א"י נמנית עם טחנות הקמח המובילות בארץ מאז 1921. הטחנה חרטה על דגלה להיות מובילת דרך בפיתוח מוצרים חדשים וייחודיים תוך היענות לדרישות השוק המשתנות. הטחנה פיתחה מגוון קמחים מיוחדים, איכותיים ובריאים, בהם הסדרה הבריאה - סדרת קמחים בטחינה דקה במיוחד, הכוללת קמח חיטה מלא 100%, קמח שיפון מלא 100%, קמח כוסמין מלא 100% וקמח כפרי, המאפשרים הכנת בצקים אווריריים ונוחים ללישה, קמח לחם לבן מועשר, קמח לחם מלא 100% – מוצר חדש וייחודי בשוק הקמחים בארץ וקמח כוסמין לבן. לאחרונה החלה הטחנה לשווק סמולינה דורום איטלקית איכותית המתאימה להכנת פסטות, וסדרה חדשה של קמחים ללא צורך בניפוי הנארזים מיד אחרי טחינתם וניפויים באריזה מבוקרת בטכנולוגיה מיוחדת המונעת התפתחות חרקים. הסדרה כוללת קמח חיטה לבן בהיר, קמח לחם לבן מועשר, קמח כוסמין מלא 100% (מהסדרה הבריאה) וקמח לחם מלא 100%.

בנוסף לקמחים מציעה הטחנה למכירה גם קופסאות מתכת מרהיבות ביופיין לאחסון נוח ודקורטיבי של הקמח, סלסלות התפחה בגדלים שונים וסכינים לחריצה. 

מוצרי הטחנה כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית והרבנות הראשית.

לפרטים נוספים ולהזמנה: טלפון 04-8672137 (קרין)

באתר החברה: www.hagdolot.co.il

בפייסבוק: הטחנות הגדולות של א"י.