חזונו של ראש העיר חולון מר מוטי ששון - להגביר מודעות ולחולל מנהיגות בקרב בני נוער באה לידי ביטוי בפרוייקט מיוחד "לו הייתי ראש עיר". במסגרת שבוע הנוער בחולון, התלוו חברי מועצת הנוער העירונית לבעלי התפקידים בעירייה. 

צילום: אורן סניה
צילום: אורן סניה

16 תלמידים, חברי מועצת הנוער העירונית בחולון, הגיעו הבוקר לעירייה ל"יום חילופי שלטון", שנערך במסגרת שבוע הנוער. 

היום נפתח בלשכתו של ראש העירייה, מוטי ששון, שם הציגו חברי המועצה לבכירי העירייה, את פעילותם העירונית. לאחר מכן, התלוו חברי המועצה במשך כל היום, לבעלי התפקידים הבכירים בעירייה, על מנת ללמוד אודות תפקידם הציבורי.

כך למשל, יו"ר המועצה, שחר סלמה, התלווה לראש העיר מוטי ששון ושאל אותו על משמעות התפקיד וחשיבותו, על רגעי הסיפוק והעניין וגם על הצדדים המאתגרים יותר בניהולה של העיר. ששון סיפר על תפיסתו העירונית ועל הרצון לספק לתושבים בכלל ולבני הנוער בפרט את כל האפשרויות והמענים בכל תחומי החיים , כגון: בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, בתרבות, בפנאי ועוד. "כשאני נזכר בימים שלי כילד בעיר ורואה מה אנו מאפשרים לכם היום, אני חש סיפוק רב", אמר ששון ואיחל לבני הנוער שתמיד יראו בעיר את ביתם.

במשך היום התלוו חברי מועצת הנוער למנכ"ל העירייה, ליועצת המשפטית, לסגן ראש מינהל החינוך, לדוברת העירייה ועוד.

שבוע הנוער בחולון, שהחל בערב יום העצמאות, יימשך עד ליום חמישי הבא, 11 במאי ויכלול תכנית עשירה בפעילויות, מסיבות, ירידים אוהלי הידברות ועוד מגוון רחב של פעילויות, עליהן ניתן להתעדכן באתר העירייה ובדף הפייסבוק של נוער חולון.