עמיר פרץ מתייחס בעמוד הפייסבוק שלו להפלת פסל הזהב של נתניהו בכיכר רבין : רגע לפני סיום היום הזה אני חייב להתייחס לפרשת הצבת פסל הזהב של ראש הממשלה נתניהו והפלתו בכיכר רבין. לראות את התמונות האלו שכאילו ממחיזות הפלת פסלים של דיקטטורים בזויים כגון סטאלין או סאדם חוסיין מעורר בי לא רק בושה. הן מעוררות בי דאגה.

עמיר פרץ: הפלת פסל הזהב של נתניהו מעוררת בושה ודאגה
עמיר פרץ: הפלת פסל הזהב של נתניהו מעוררת בושה ודאגה

אני גאה שבכיכר מונף דגל השלום. דגל הצדק החברתי. כאשר אנו מרוממים שם את הערכים החיוביים של המחנה שלנו. השנאה הטהורה לנתניהו לא יכולה להיות דרכנו, זאת לא תהיה דרכנו ואנחנו כמנהיגים חייבים לסמן את הקווים האדומים, בטח כשמדובר במחנה הפוליטי שלנו. זה לא עניין רק של "שמאל/ימין"בקלפי - זה עניין שלנו כולנו כחברה אחת שאחרי כל המחלוקות הפוליטיות אנחנו עם אחד.

גם אם לחלקנו יש תסכול מההנהגה הנוכחית - מראות כאלו אסור שיראו, באף מצב ובאף צד פוליטי, בטח שלא ממחנה השלום. אנחנו לא "נפיל" את נתניהו - אנחנו נחליף את השלטון הנוכחי בקלפי בצורה דמוקרטית בזכות קולות העם. זאת נוכל לעשות רק בזכות עבודה קשה, בשיתוף פעולה, בהגעה ללבבות האזרחים, בהצגה ברורה של הפתרונות והערכים שלנו, במתן מענה לשאלות ולחששות של הציבור ובייצור תקווה. וזאת נעשה רק יחד.