חדש ממותג תוספי התזונה Nutri Care - מיץ "נוני" (NONI) אורגני – המופק מפרי הנוני - הנחשב לאחד ממזונות העל המופלאים, בעל רכיבי תזונה רבים וייחודים לחיזוק הגוף ומניעת מחלות.

כלים

מיץ נוני(צילום:נוטרי קר)מקורו של פרי ה-נוני באיי פולינזיה, והוא שייך למשפחת האנונה. הפרי ידוע מזה למעלה מ- 2000 שנה בשימושיו לטיפול במצבי בריאות רבים. הפולינזים הקדומים השתמשו בו לחיזוק כללי וגילו שהוא מועיל במיוחד במצבים של חוסר איזון של המערכת החיסונית, מערכת הנשימה, מערכת העיכול והמעיים וגם מערכת העצבים וריפוי שרירים ועצמות.

גיל שטרית, נטורופת של Nutri Care, מציין כי לפרי הנוני מייחסים סגולות בריאותיות רבות הן לפי הרפואה הטבעית והן לפי מחקרים שנערכו על הפרי. מחקרים מראים כי הפרי מכיל מרכיבים ייחודיים (בהם – דאמנאקנטול) בעלי פעילות אנטי סרטנית, המסייעים לעיכוב התפתחות תאים סרטניים. בנוסף, מחקר שבוצע על אנשים אחרי ניתוחים הראה כי צריכה של פרי הנוני תרמה לתהליך ההחלמה – לריפוי כיבים ולהפחתת פעילות דלקתית במעיים.

מבין הסגולות הבריאותיות של פרי ה"נוני": אנטי דלקתי עקב היותו יוצר מצב בסיסי ברקמות, בכך הוא מונע התפתחות סרטן ומצבי דלקת (המתפתחים במצב חומצי). שתיית מיץ נוני במינונים גבוהים עשויה להקטין המרה של תאים סרטניים ומפחיתה תופעות לוואי של תרופות, כמו כימותרפיה; אנטי חיידקי ואנטי נגיפי; מסייע להעלאת רמת האנרגיה של הגוף; מטהר את הגוף מרעלנים; מפחית כאבים שונים (מגרנות, כאבי גב, כאבי פרקים ועוד); מחזק את המערכת החיסונית (עשיר בפוליסכרידים); עשיר באשלגן התורם לאיזון לחץ הדם; מקל על דלקת פרקים; מאזן את רמות הסוכר בדם; מטפל בבעיות במערכת העיכול – עצירות, כיבי קיבה, קשיי עיכול וצרבות; אנטי היסטמיני – נוגד אלרגיות; משפר תפקוד של הסרוטונין במוח וכך גורם להרגעה; משפר ספיגה של ויטמינים ומינרלים.

בנוסף, מציין שטרית, כי הפרי עשיר בוויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, נוגדי חימצון, אנזימים ועוד – המסייעים לחיזוק הגוף, תמיכה במערכת החיסונית והעלאת רמות האנרגיה והחיוניות של הגוף.

מיץ "נוני" מכיל 90% פרי והוא משלב מחית פטל אורגני ותרכיז תפוחים אורגני להעשרת הטעם.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

הנחיות לשימוש: 2 כפות ביום על קיבה ריקה, עדיף בבוקר. לנער היטב לפני השימוש ולשמור בקירור לאחר פתיחה.

מחיר לצרכן: 169 ₪ (לבקבוק של 946 מ"ל).

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.